IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Хората на кой етаж страдат най-много от изгорелите газове?


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 3
800000 хиляди коли в София, ама един друг път. Около 250000 хиляди са колите в София, а на практика се движат редовно около 50000 от тях.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 29 - Кажи ми, как не са мног, като ми обясниш, защо са много за сегаашната ситуация ...
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 3
Колите в София не са много, малко са. Илюзията, че са много идва от изключително лошата организация на движението и паркирането след 1989 година, както и заради факта, че общината продаде много общински земи за презастрояване, вместо да направи общински паркинги на тях. За лошата организация на движението може да съдим и по изключително ниската средна скорост на автомобилите в София.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 0
"Може да се поспори кога колите са повече, сега или преди 1989" - Имаше макс 150 000 коли в София, а днес трябва да са поне 800 000. София определено не е 5 пъти по-голяма, не и по площ и пътища.
отговор Сигнализирай
20
До Анонимен 25
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
И ако разрешат 110 по Цариградско, какво това ще помогне, при положение че задръстванията често са от Орлов Мост до около 7ми км. Трафика е в пъти по-тежък от преди 89та. Преди 89та, на моята улица в центъра минаваха, има-няма 10тина коли на ден. Колите бяха по гаражите и дворовете, на улиците паркирани почти нямаше. Не знам за какви две страни говориш. Дори част от трафика намаля, след пускането на метрото
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 9
За по-малко замърсяване от колите, трябва и да се вдигне разрешената скорост до 100-120 км/ч по булевардите с две отделни платна за движение с по три ленти. Примерно Ботевградско шосе до 120 км/ч, Цариградско шосе до 110 км/ч, както си беше преди, Околовръстното до 120 км/ч, а не до 80 или до 90 и т.н.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 6
До Алекс. Бъркаш. Автомобилите минаващи за единица време на някое място по Цариградското шосе сега са 2-3 пъти по-малко в сравнение с преди 1989 година и основната причина е точно по-ниската разрешена скорост. Може да се поспори кога колите са повече, сега или преди 1989. Сега София е на по-голяма площ, има нови квартали, но примерно в Центъра паркирахме от двете страни на улиците и пак нямаше места, а сега само от едната страна, т.е. двойно по-малко коли.
отговор Сигнализирай
17
До До 15
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 4
Умний, частиците отделяни от дизела и бензина с директно впръскване си остават долу! Докато се вдигнат останалите вещества до 3тия етаж, които при студен старт са в пъти повече, си се надишал доволно
отговор Сигнализирай
16
Алекс
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 17 На Цариградско шосе скоростта беше 110 км/ч.,но автомобилите в София бяха в пъти по-малко.При този интензивен трафик 110 км/ч са безумие.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 2
за производството на ел кола се отделят вредни емисии и вещества колкото целия живот на 10 коли с двг
отговор Сигнализирай