IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трима мъртви, един ранен в адска катастрофа на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Мишо
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 18
Сега като не участва мотор към кого ще е хейта?...
отговор Сигнализирай
20
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
А има ли райски катастрофи?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Кой е карал лудо аудито?КОЙ?Верен партиен ДРОГАР, нали?И затова е тази тайна....
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
До Луди хораУ нас наказанието също е доста сериозно, но няма кой да го наложи. Пресен пример от Великденските празници. В участъка Пазарджик - Пловдив, докато аз преминавах имаше трима нарушители изпреварващи в аварийна лента + един тир движeщ се там, за по-удобно. Патрулната кола (от чисто новичките), която може би е назначена да контролира бе спряна на "Хепи" и блюстителите на реда дремеха вътре, щото беше бая жегичка.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Въобще на магистрала си е страшно да се спира. Веднъж бях спряла в аварийната лента и един тир като мина покрай мен колата ми се разлюля от високата скорост на тир-а !оттогава НЕ СПИРАМ НИКОГА НА МАГИСТРАЛА!
отговор Сигнализирай
16
Луди хора
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
Говоря за Англия защото там живея от 12 години и знам за какво стана въпрос. Ако си позволя да карам в аварийната първо ще получа голяма глоба и отнемане на 3 или 6 точки. (Книжката е 12 не както в БГ 39).Там обясненията не минават. Второ няма значение ден или нощ ще ме спре патрул след 1или 2 мили, но както каза колегата по долу някому така е удобно,а контрол- да ти плюя на контрола
отговор Сигнализирай
15
Антон
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 4
До 7Ако е спукал гума, ако му е спрял моторът или свършило горивото, колата се обезопасява с аварийни светлини и триъгълник в аварийната лента на 30 м преди мястото. И всички пътуващи се изнасят веднага от колата зад предпазната ограда. Хората са го измислили в правилника. Защо се рискува живота тогава???
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Обвинява се "мат'рияла" на Тиквоции Великолепний. А кой продаде на мат'рияла над 250 000 книжки при Боко Първи? За 3 - 4 000 лева, кьораво и сакато се сдоби с документа и се започна масивото изтребление. Като прибавим пътната организация която е създадена да има капани за глоби и още нещо, лошата работа на КАТ, които не работят за превенция, а за наказания. Разликата богати - бедни, първите плащат и се спасяват. Вторите, каквото се случи. Управлението на МПС е отговорност, огромна отговорност!!!
отговор Сигнализирай
13
Max
преди 6 години
Харесвам 52 Не харесвам 3
Ще ви дам статистика за да разберете колко лош шофьор е Българина:За периода от 2007г. до 2017. при автомобилни катастрофи загиват между 700 и 800 човека всяка година ( по официални данни на МВР )В Холандия за същия период са около 200, при население 17 милиона.Причината е само и единствено в "материала" както казва един ваш политик, че му забравих името :)
отговор Сигнализирай
12
В
преди 6 години
Харесвам 47 Не харесвам 0
много държави (мързи ме да ги изброявам) за каране в аварийната лента цепят. Но както е известно тук липсва всякакъв контрол. Така наречените контролни органи дебнат да изкарат някой лев, а за ефективна работа не ги търси.
отговор Сигнализирай
Новини