IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата


Обратно в новината

Коментари Коментари

64
анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Корупция, алчност, наглост, лицемерие. защо ли очаквам скоро инциденти с други конкурентни компании на Боинг, за да отклонят вниманието от себе си? Тази ситуация много мие позната от едно близко минало на един строй от преди 30-40 години.
отговор Сигнализирай
63
Авиатор
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
До 92Анкетата не падат, защото отдавна изпопадаха всички
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Управляването на кризата след трагедията с падналия самолет на Етиопските авиолинии.-----------------------това изречение какво иска да каже ???
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
"Една мащабна кампания в медиите, която да изтъкне подвизите на военните й самолети..."=============Матю Йема сериозно говори за подвизи?!
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Прекалено много приказки, като може да се каже много по ясно и сбито.
отговор Сигнализирай
59
Гoшу
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
По-рано eбах една гърла, тръгна си, сега пия узо с айрян. Който е като мен да ми сложи един плюс, а който вече ми е завидял - минус :))))))))))))))
отговор Сигнализирай
58
Хххх
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До VМуахахах абе кау....м какви глупости дрънкаш бе...водородни станции никнели като гъби...Първо производството на водород е много скъпо (разграждане на водата чрез волтова дъга) Второ водородът е взривоопасен и трудно се съхранява (затова и космическите ракети рядко го позлват).Трето водородния двигател е скъп и труден за подържане....айде у лево и стига дрънка глупости...нито си бил в Германия нито ще ходиш
отговор Сигнализирай
57
До Анонимен 71
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
Живееш с промитото си мозъче, с клишетата, с които си свикнал, не четеш, предубеден си, пишеш glупости и се излагаш. Мнозина тук се нахвърлят да ръфат Русия, даже когото става дума за нещо друго.Руснаците се отказаха от P&W, след като направиха техния ПД-18 - тих, икономичен, лесен за поддръжка и ремонт.Суперджет беше саботиран от подлите западняци. Не доставяха необходимите елементи, за които бе проектиран. Замисълът бе на великолепния корпус, фюзелаж да се монтират най-добрите западни двига
отговор Сигнализирай
56
Виктор
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Е сега е момента ЕУ да си го върне, нека забрани тези самолети. Да наложи няколко милиарда долара глоби за опасен софтуер, погубил човешки животи, да ги принуди да си приберат бараките за ремонт и преди да ги върнат, да докажат, че са безопасни. Има ли мъже?
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Просия е кръгла нула.Произвежда двигатели с 10-15 годишно изоставане в технологиите. Рекорди поставят само в твоите болни фантазии. Просия е вече един ходещ мъртвец, даже самите руснаци почват да се усещат, че са се запътили към гробищата.
отговор Сигнализирай