IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата


Обратно в новината

Коментари Коментари

44
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, - Никакъв преврат няма, руснаците са назад с 15-20 години. МС-21 ще се продава с Прат енд Уитни. Преврати и революции има само в *** кра туни русофилски. МС-21 е безнадеждно пилеене на бюджет, ще се продава колкото и другия б0клук, Суперджета...
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Никой не се е отказал от Боинг, спрени са до изясняване на причините за авариите.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Списък на отказалите се от този Боинг след катастрофите:ЕС (28 държави)АвстралияБермудаКанадаКитайЕгипетИндияИндонезияИракКувейтЛибияМалайзияМексикоМонголияХоландияНова ЗеландияОманПанамаСингапурШвейцарияТайландТурцияОбединените Арабски ЕмирстваСАЩ
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Анонимен 50Откъде ти хрумна да пишеш за руснаците? Защо не напишеш за кенийците?А да, 45% от титана, който използва Боинг, е руски. И много от титановите детайли са НАПРАВЕНИ в Русия.В момента руснаците направиха преврат в двигателостроенето и достигнаха, а в някои отношения превъзхождат най-добрите двигатели на P&W, GE и R-R.Вчера излетя третият опитен МС-21, догодина е на конвейра. Заедно с Китай след 2 г. започват производството на далекомагистралния CR-929.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
"Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж."Със сигурност извънземните стоят зад този пъклен план.
отговор Сигнализирай
39
ex
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Двигателите са британски серия тренд,но тук май е новост за боинг и компютъра стабилизира самолета и тук се дънят засега.Еърбус нямат този проблем
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Еърбъс 320 нео не е нов самолет, а е същото като 737 МАХ - старият самолет с нови, по-икономични двигатели. Едни и същи фирми правят двигателите и на Боинг, и на Еърбъс. Двете катастрофи на Боинг са елементарен саботаж.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Еърбъс вече намазаха 5 милиарда евро печалба от загубите на Боинг.
отговор Сигнализирай
36
българина
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
най голямата лъжа в днешно време е юдейската игра наречена борса, за 2 дни 25 млрд по малко, като в тези 25 млрд са били забележете непроизведените 5000 поръчки! аз ако си купя най скъпите учебници по мениджмънт и автоинженерство, ще стана ли шеф на мерцедес????????? един ден фондовите борси ще бъдат официално закрити, след още 2 3 световни рецесии всички ще изреват, първата световна рецесия е 10 г след възникванаето на фондовата борса
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
само дето двигателите са проектирани за еарбус и ги слагат на боинг..-А на руските коптори какви двигатели слагат? Двигателят си е двигател - може да се сложи на всякакъв самолет. По принцип двигателостроителните фирми са американска, канадска, британска и една френско-американска. Руски производител на съвременни двигатели НЯМА.
отговор Сигнализирай