IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Плашещ кризисен PR на Boeing: Провалът след катастрофата


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
По принцип Боинг са по-надеждни самолети от Еърбъс,политиката им е различна,при Боинг се дава повече възможност на пилота.При Еърбъс управлението е максимално компютъризирано.Да не говорим че Боинг е създадена 1916, а Еърбъс 1970г
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До 38Я си прочети първия пост.тогава се опитваше да лъжеш, че еърбъс имат същия брой часове като боинг 737.А те са 2.5 пъти по-малко.Поста ти стои - прочети си какво си лъгал.
отговор Сигнализирай
22
до 36
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
А я намери и броя на жертвите и съотнесени спрямо часовете ... май тука ни заблуждаваш нещо
отговор Сигнализирай
21
до ала_бала
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Само за твоя информация - от приблизително 1000 направени ту-154, към 70 са паднали!!! Сам си смятай много ли е, малко ли.Друг е въпроса, че доста то тея бройки са ги сгромолясали и пияни или неграмотни пилоти.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
намерих следните данни за летателните часове:еърбъс 32х - 84,6 милиона летателни часабоинг 737 всички модели - 192 милиона летателни часа2.5 пъти повече летателни часовенещо май се опитваш да лъжеш.
отговор Сигнализирай
19
Ала_Бала
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Чичо Доналд го каза: ''Повече вярвам на опитен пилот отколкото на електроника" Има нещо сгрешено в софтуера.Колкото до ТУ 154 в различните му модификации за времето си е бил много надежден, но неикономичен и шумен. Руснаците нямат добри комерциални двигатели. Техните са военни.
отговор Сигнализирай
18
АнонимеН
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
БОЙНГ МОДЕЛИ 737 СА НАПЪЛНО ОПОЗОРЕНИ! НОРМАЛНИ ХОРА НЯМА ДА СЕ КАЧАТ НА ТЯХ ПОВЕЧЕ!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Безпощадната статистика сочи, че при еднакъв брой прелетени часове, при 737 има точно 5 пъти по-голям брой жертви отколкото при А320. И тази статистика е правена ПРЕДИ да паднат 2та 737-макс8 !!! А именно в цифри - приблизително 4300 срещу 800. А понастоящем бройката е нащо като: 4600 срещу 800. Боинга води убедително в претрепаните хора.
отговор Сигнализирай
16
filo
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Един датчик провали Боинг. Един резистор - Майкрософт Сърфис Про 4. Един АРМ провали Интел и АМД.Случайност? АРМ е 100% случайно откритие.Сериозно се замислям,че всичко е случайност. Всичко!!!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
А сега си помислете какво би се случило, ако това бяха примерно Еърбъс 320нео. Щяха да ги скъсат от проверки и накрая да платят глоби, колкото стойността всеки продаден самолет. Но това се случва на американска компания и последствия няма да има. Най-много още паднали бойнги. 100% са знаели, че самолетите са им НЕнадеждни, но въпреки това са си летяли. Американска арогантност и безочие.
отговор Сигнализирай