IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще спаси ли скъпата реклама туризма у нас?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Успяха
преди 5 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
Мутрохотелиерите изгониха персонала си с мижаво заплащане(където изобщо имаше) и грубо селско отношение..изгониха и туристите с мръсни и неподдържани хотели , лоша храна и безхаберно обслужване(от новите евтини кадри), че даже и с кютек по чужденците. На алчните селски мутри им отне 3 десетилетия усилия да погребат туризма, а сега някой се сетил да спасява нещо насила убито. Хайде да не е с нашите(държавни) пари,а!?!
отговор Сигнализирай
17
Рекламата
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
трябва да бъде за "приключенски ърбън туризъм" - насочена към хора, които обикновено живеят в ниски къщички на чисти и спокойни места с красива природа, където всички хора са любезни, закона се спазва, шофирането е спокойно и паркирането безплатно и уредено, а пиенето и крещенето ограничено, хазарта забранен, както и проституцията. За такива хора в българския туристически продукт ще бъде "неочаквано разнообразие" на "скучния им живот"
отговор Сигнализирай
16
човек
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До: номер 4Ти си болен!*** се прегледай!Ама сериозно!Има тук един "австралиец" който като теб пише неадекватно. А може и да си същия, не знам.По цял свят като отидеш в ресторант можеш да помолиш да ти увият част от храната за в къщи.А има и луксозни квартири, апартаменти за туристи с кухня в която МОЖЕШ да си донесеш и ракия, и домати, и краставици, и печено прасе ако искаш!Такава е световната практика.
отговор Сигнализирай
15
Кармен Младенова
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Никаква реклама няма да помогне. Това е,метафорично казано да предлагаш на турист в следващия сезон да получи яденето си в чиста чиния след като в минали сезони е получавал храната си в много мръсни чинии и на това отгоре яко скъпо... А и новодошлите алкохолни туристи от Запад прогониха болшинството нормални почиващи...
отговор Сигнализирай
14
Лъжливата
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
реклама няма да спаси туризма, колкото и да е скъпа и съвременна. Ако се твърди, че в България има природа или че е цените са ниски, а качеството на обслужване добро или, че от прозореца ще виждаш морето или планината - това ще си е лъжлива реклама. Ако се описва Черноморието и Пирин като бетонови жилищни комплекси, морето пълно с "хранителни" вещества, персонала сърдит и неквалифициран, напълно недостъпно за хора, велосипеди и автомобили, на плажовете мутри - ето истина, която може да привлече
отговор Сигнализирай
13
Събаряй
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Бетона, Национализация на курортните зони.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
От почти 20 години ходя на море само извън България, най-често в Испания и Италия. Не искам бетон, мутри, мръсотия и просташко отношение. Защо да рекламират на мой гръб това, което не искам?!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До Митьо хотелиерМута, от писанията то личи що за човек си, а между другото узаки е творение на българските мут.ри, ако имаше пари и разбираше щеше да пиеш узо.., а не малко узинце..
отговор Сигнализирай
10
отговор
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
"...трябва да имаме изумителен щанд..." - пълна липса на професионализъм и обективна преценка! Изложенията отслабват с всяка изминала година и все по-малко хора участват в тях - факт, интернет и новите технологии неумолимо изместват изложенията.Друг въпрос е защо държавата трябва да рекламира частния сектор, който генерира милиарди печалба, а същевременно внася минимални данъци, осигуровки и плаща мизерни заплати...
отговор Сигнализирай
Новини