IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще спаси ли скъпата реклама туризма у нас?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
Иван Иванов
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !
отговор Сигнализирай
7
Иван Иванов
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !
отговор Сигнализирай
6
Нане
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Колко ли набутаха на скъсаняците с родното море не е демоде...
отговор Сигнализирай
5
Киро
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Трябва да смените името на държавата и управлението. Така се прави с бизнес с изградена лоша репутация.Реклама няма да помогне.На ос*Ано бетономорие трудно ще върнете някой. Минал се да отиде веднъж.Жалко. Съсипаха всичко. Включително народа.Критичната точка е мината.
отговор Сигнализирай
4
Митьо хотелиер
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 29
Хайде пак същата песен. Аве ей, скъсаняции, двата ми хотела в Созопол с а пълни до 10 септември. Немци, румънци и поляци. Хората си плащат стабилка, не си носят домати и ракия, не завиват от закуската, че да имат и за обяд. Супер стана, българи не земам да ми почиват в хотелите, само мизерии правят и цепят стотинката. Българи земам само да ми слугуват в кухните и да чистят тоалетните. Хайде, наздраве, наливам си узаки, на есен с новата ЕС класа и нови гаджета както се казва
отговор Сигнализирай
3
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Много ми е гот, когато на жлъчните оценки за дадено място, собственикът отговаря с още по-жлъчен коментар, че туристът сам си бил виновен, че е нямал топла вода или пък са го изяли комарите поради липса на комарник, защото си бил направил резервацията в последния момент. Ей на такива места не стъпвам. Един собственик на механа в Банско пък беше отговорил на недоволството на свой клиент, че такива прошляци като него било по-добре да не стъпват в елитното му заведение. Селяния до шия!
отговор Сигнализирай
2
Гинка
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Защо държавата да прави реклама на туризма, без той самият да си прави реклама? Някой да е видял реклама в България (вестник, телевизия, интернет, радио и т.н.) на хотел на Черноморието?Държавата защо не рекламира българските домати или вафли?
отговор Сигнализирай
1
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Не, рекламата вече не е това, което беше. Влизаш вTrip Advisor, Google Maps, Booking и т.н., и четеш отзивите на препатилите. Ако мненията са добри - отиваш. Ако не - бягаш надалеч. Вече никой не вярва на реклами.
отговор Сигнализирай
Новини