IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ангела Меркел не дочакала реда си за "Трабант"


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
Що се драпате бе...
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не е важно кой какво е работил и колко е струвало това-онова...важното е, че сега няма средна класа и дребния бизнес е ликвидиран. С алъш-вериш, заплати 500евро и търговйика на парче, стандарт няма да видим и паре за ново мобиле йок...ей туй е истината!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
През 1987 си купих Вартбург след по-малко от месец чакане. Едни братовчеди си купиха шкоди през 1987 и 1988 след месец чакане. Един от приятелите ми си купи големия полски фиат два месеца след като си направи вноската. Примери колкото щеш. Не се чакаше с години, а до първа доставка, а доставките бяха поне два пъти годишно, т.е. малшанс е да чакаш шест месеца от деня след доставката. Няма как сега да ме излъжат, че съм чакал с години, когато съм минал пи тоя път. Родените след 1989 лесно се лъжат
отговор Сигнализирай
34
Да
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
внеса малко яснота. За Трабант се чакаше около месец, два. За Москвич около 6 месеца. За Застава и полски Фиат около 5 години. За Шкода и Вартбург около 7-8. За Лада отиваше над 10г. А Волгите бяха само с бележка от първия секретар на ОК на БКП. От Кореком можеше да се купи почти всяка марка без чакане. А Меркел може и да не е дочакала, понеже германците гледаха първо износа. Що се отнася до първоначалната вноска, тя беше точно 1500 лв. Без лихви. Толкоз!!!
отговор Сигнализирай
33
смях
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Да, нова кола е милион пъти по-добра опция от нов внос "италиански" и немски "баракудници", но в крайна сметка с неголям бюджет си осигуряваш необходимото удобство с тях, и ако ги поддържаш криво ляво карат. Да не са лукс. Да чупят щото са издухани, но и за поддръжката на 10 годишна кола не си даваш съня и здравето. Просто караш, като се скапе прекалено, хвърляш и си взимаш нова. В крайна сметка колата е превозно средство.
отговор Сигнализирай
32
до 29
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Взимах 850 лв след 1982 година. 1989 вече взимах около 1 250 лв. Обаче работех здраво, а не си клатех *** ду рите като теб и други, които просто ходеха на работа и получаваха заплата-
отговор Сигнализирай
31
до 30
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Не позна, работех в Кремиковци като сменен майстор в ПСВ-1700, но там вече няма нищо. ДемоКрадите като теб го нарязаха на скрап.
отговор Сигнализирай
30
до 28
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Колата му е две заплати, ама сиренето му е 15 лв, а навремето беше 1.50.Заплатите са се увеличили не повече от 2-3 пъти. Така че смятай.Хлябът пък беше 0.26 лв, сега е 1.20 лв.За билетчето Фъндъче пък няма да казвам - от 0.06 лв, сега е 1.60 лв или е увеличено точно 26 пъти.
отговор Сигнализирай
29
Гост
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До до 24 С тази заплата,явно си бил полицай или военен.Само не ми казвай,че си бил миньор.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До25Кога си взимал 850лв на месец? Сигурно 89г.Бил взимал. ***! То и моята по това време беше вече 900!
отговор Сигнализирай
27
СмЕх
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Сега масовият *** блъска за 800 лв и кара 25-годишна кола за 1 600 лв.Силно е забогатял - колата му е 2 заплати.
отговор Сигнализирай