IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ангела Меркел не дочакала реда си за "Трабант"


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Аноничен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Вноската беше точно 1200лв. и след 80-та за Жигула се чакаше вече над 6 години.Моята вноска я продадох за 1500лв на познат - беше точно 6 годишна!Жигулита се продаваха от 1973г и струваха 6100лв. - наистина тогава бяха без ред. Но при заплата 120лв това бяха огромни пари. 50 заплати. Все едно сега поне 50 бона.А всички останали марки бяха *** на квадрат!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Винаги сме си имали кола - и при соца и при демокрацията. Никога не ни е било проблем. Кадърните хора се оправят винаги, а неудачниците и некадърниците само се оплакват.По времето на соца си построихме и вила, която после продадохме на десеторна цена и пак излязохме на печалба.Сега имам три апартамента, два от които давам под наем за добри пари. Карам Волво S 70, което си купих ново на изплащане. Пари за вноските имам, но не бързам да го плащам наведнъж, тъй като догодина инфлацията ще скочи
отговор Сигнализирай
24
до 24
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ами 6 хиляди за нова кола не е кой знае колко скъпо. Аз по времето на соца взимах 850 лв, това са ми около 7 заплати.Я сега отиди си купи нова кола със 7 заплати. Трябва да взимаш поне 5-6 хил лв на месец, а както е ясно такива заплати в БГ няма.Изключвам политиците и мафиотите.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
До Анонимен 20"Лада" почти без пари ли? ДрЪн-дрън!През 1975 г. баща ми купи жигули (лади почти нямаше, или бяха само за "специални" дрОгари) и за първи път в живота си видя 6 000 лв. накуп - всичко, спестено от поколения наред. Такива пари по Тошово време бяха невероятно имане. Няма как да знам колко е струвала ладата, но това за "без пари" е чиста измишльотина - "без пари" е била само за тошовистките метастази, които сега са зинали огромна паст срещу "корупцията", изобретена от ***.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Поне тогава колите бяха евтини. Имам предвид новите. Сега ако решиш да си купиш нова кола ще ти излезе много солено. Дори и най-обикновена Мазда. Може да я вземеш примерно на кредит, но ще я изплащаш цял живот, а пък останеш ли без работа - не ми се мисли. Банката ще ти вземе и апартамента и ще те изхвърли на улицата.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Дори за Лада се чакаше макс година-две и то след 1986-та.Не зная кого обслужват подобни лъжи.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
е тя от задната седалка ли щеше да го кара?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Чакаше се за Лада, но пък взимаш чисто нова добра кола и то почти без пари.При това с гарантирано 5-годишно сервизно обслужване.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
Лъжата, че се чакало 20 години за кола, дали ще стане истина, ако се повтори милион пъти?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
За Трабант, Варбург, Шкода не се чакаше, както и за ФИАТ и Москвич. Чакаше се само за Лада и то последните години на соца. Също и за Волга.Вноската, така нареченото капаро беше 1500 лв, така че този по-долу дето пише за 1200 очевадно е че лъже.
отговор Сигнализирай