IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пилот на Turkish Airlines почина по време на полет


Обратно в новината

Коментари Коментари

72
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
От Сиатъл до Истанбул няма как да са само двама, жалко за човека.
отговор Сигнализирай
71
РВД
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
До До РВД "Нямам представа колко са експерименталните граждански самолетчета като на Пацо" ------------- като не знаеш, спри да ръсиш глупости! И жокер - "експерименталките" са повече от всички комерсиални пътнически самолети в света! Над 300 000 са general aviation самолетите - от 500 килограмовите чесни до бизнес самолетите.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 0
Според статията имало 2ма капитани този самолет.... Пак недоразбрали явно....
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
68
Алекс
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 0
В Боинг 737 MAX се монтира системата MCAS,която е вид изкуствен интелект.Поради малкото разстояние под крилото,двигателите са изнесени напред и нагоре.Това води до увеличаване на ъгъла на атака и загуба на подемна сила.За да не се получава това Боинг монтираха сензор,който да привежда самолета в положение на пикиране при определени показания на датчика.Резултатът-два разбити самолета поради погрешни показания на датчика.
отговор Сигнализирай
67
До 21М
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
ИИ може да се справи с доста повече неща отколкото ти и аз си мислим. Щом без никакъв опит за 2 години не успях да разбия китайски детски дрон на цената на айфон, а доста съм се старал. Духали са го ветрове, нападали са го птици, губя радио сигнал към него буквално при всеки полет и се чувствам прецакан, че сключих застраховка no matter what с китайците.
отговор Сигнализирай
66
До 62
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 2
Гледал си само модели за публиката. Като обучих модел с правилните данни и нещата са по-различни.
отговор Сигнализирай
65
До РВД
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 1
И на мен не ми се вярваше, как всички асансьори ще им се появят сензори за претоварване, но с подходящия лобистки закон нещата се случиха. Нямам представа колко са експерименталните граждански самолетчета като на Пацо, но много лесно могат да се забранят или да са задължат да им се сложат катализатори (образно казано) или не излитат повече. Нещата могат бързо да се променят при желание от подходящите хора.
отговор Сигнализирай
64
21М
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
Добрият пилот е талант. И оценя обстановката и преценя рисковете правилно. Нальота с времето само шлифова един вече талант. Не може да направи от калпавия - талант.За хората това е транспорт. За компаниите бизнес.Именно в бизнеса 21ви век етиката и морал са трудно срещани понятия. До феновете на софтуера, ИИ не може да се справи със страничният вятър при кацане, пориви пулсации и т.н.И при куп още други неща.
отговор Сигнализирай
63
21М
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Инженеринга куца. Вся и всьо избутват инженерна диплома в преследването на висок стандарт на живот.. Но истината е, че инженеринга се учи, обаче за идеите които той реализира се иска талант. А точно там 5-10% от материала инженери са талантливи. Това са хора които движат нещата напред. Част от тях наистина успяват и променят много в хода на живота си като рационализатори инженери. Останалите са бъркоч, които могат само да изучат решенията в инженеринга до момента и да тъпчат на едно място.
отговор Сигнализирай