IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пилот на Turkish Airlines почина по време на полет


Обратно в новината

Коментари Коментари

52
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
До До 46 "простичък протокол за комуникация, с чексуми, корекция на грешки и прочие." ----------- и като удари една магнитна буря дето да свали gps-a какво правим, или пък някой с тапа реши да си паркира пикапа до оградата на летището? Или пък нещо се повреди ILS-a на полосата? Да не говорим пък за целенасочени атаки по който и да е вектор за управление!
отговор Сигнализирай
51
До 51
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да ти кажа честно и на мен всеки път ми настръхва косата, когато колата ми тръгне сама да навива волана за да спази лентата. Не защото тази задачка няма елементарно инженерно решение, а защото най-вероятно е решена от елементарни инженери,
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 1
Като се има в предвид средната продължителност на живота в Турция плюс тазипрофесия, не е толкова невъзможно.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
Буран не буркан :)))
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ако си спомняте още 80те съветската буркан летя напълно автоматично и се върна, но в авиацията е прието никога да не остане без нито един човек екипаж чисто от психологически причини за психически комфорт на пътниците.
отговор Сигнализирай
47
До 46
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 3
Малко грубо сравнение, но РП ги оприличавам като някогашните телефонистки, свързващи кабелите в правобитните телефонни централи.
отговор Сигнализирай
46
До 46
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 3
Не отричам, че са натоварени, не отричам, че работата им е супер отговорна, следователно стресираща. Но казвам, че тази дейност може да бъде изцяло заменена от алгоритми и автоматизация. И няма да ти е необходим перфектен английски (както и на онзи от отсрещната страна), а простичък протокол за комуникация, с чексуми, корекция на грешки и прочие.
отговор Сигнализирай
45
До 44
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
Инженерен проблем. Защо, когато се скапа единия чип памет на Вояджър 1 и започна да предава глупости по радиото, успяха да го оправят на сляпо и на 25 милиарда км разстояние? Може би защото уиндолса му не е 50 гигабайта и нещата едно време са ги правили пpocтички, но надеждни. Днешните инженери ги мързи и гледат да преизползват неща, които не разбират на готово, а сложим ли и ценовото ограничение (включително за подбор на кадри) и резултата е видим.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
В камото е добре дс се въведе днк тест да не си от родата
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 1
Всъщност истинските РП в София и Варна наистина са с натоварена работа, те работят един час к един час почиват, но всички останали в Горна, Бургас, Пловдив, както и празничните обслужващи звена са хрантутници от родата
отговор Сигнализирай