IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

НАТО загуби руски доставчик, остава без Антонов-124


Обратно в новината

Коментари Коментари

103
Боби
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
До Анонимен 106Бобжее ОЩЕ ЕДИН ПОРЕДЕН ЕКСПЕРТПД-14(Пермски Двигател 14т тяга) семейството лети вече няколко години на Ил-76МД-90А. Ил-78М-90А, Ту-204 и много добре му се знаят и надеждност и икономичностАко не щеш да летиш с този двигател МС-21 има опция и с двигатели Парт енд Уитни PW1000G семейство двигатели(ползва се на А320нео, Ембраер и Бомбардиер)Ако *** и Антонов не могат да бъдат конкуренти на Еърбъс и Боинг защо Фалираха Антонов? и правиха подобно опити и с руските фирми?
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Ми те достатъчно качествено си умират и на западни самолети. Наскоро една пътничка беше засмукана от двигателя след катастрофа.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 15
106 do 91Колкото и руски глупости да копираш фактите са си факти. Ако европейска компания си купи руски самолети автоматично е обречена на фалит-никой няма да се качи на тях защото на никой не му се умира.
отговор Сигнализирай
100
гого
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
и кво се пънете толкоз, яхайте си Боинга и мълчете, тъпчете си клечки за зъби в тях и мирясайте.Само бързичко кажете ми до сега що ползвахте Ан 124. То и в градски транспорт може в час пик с дъмпери да си извозвате народа из софия, ама всеки реве що не пускат дълги автобуси. Как по нагледно да ви го обясня....кат за мамуни....
отговор Сигнализирай
99
91 до 106
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Запалянко, това си ти! Айде, наш'те! И къде прочете колко по-лош е руският двигател?Двигатель подтверждает все заявленные параметры. Сегодня мы можем уверенно говорить, что по многим из них, в частности выбросам в атмосферу, шумам и т. д., он опережает многие западные аналоги", сообщил представитель ОДК.Тук става дума за ПД-14. За ПД-35 знам, че е готов в суров вид, но по автоматизацията му имат още работа и в масово производство ще го пуснат през 2022. Така, че споко,и в Шанхай ще са готови!
отговор Сигнализирай
98
мухахах
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 13
С Боинг летя поне 3 пъти в месеца. На руски самолет никога няма да се кача.
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 13
96 до 91Оле, оле, оле.........:)) Руския двигател НЕ СТАВА!! Ненадежден, неикономичен и шумен. И пак ще, ще, ще............Впрочем статистиката която ти дадох за Боинг е само за модела 737. На всеки 4.6 секунди излита или каца нейде:)) А що се отнася до двигателите Pratt&Whitney едва ли има по-добри от тях. *** никога не могат да бъдат конкуренти на Аербъс и Боинг!! НИКОГА!
отговор Сигнализирай
96
123
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А сега де. Леле мале горките какво ли ще правят сега. Тая фирма явно няма да я бъде.
отговор Сигнализирай
95
91 до 96
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Та не знам как неродената руско-китайска пръчка ще притесни Боинг и Еарбъс:))))))))...Стига да не се удавиш в злобата си, ще доживееш до 2022 г. и ще видиш. Руснаците са готови с двигателя и той е равностоен на аналога си на Pratt&Whitney, даже има някои предимства. Поне от него няма да излитат лопатки от турбините и да убиват пасажери! Способността на китайците да се развихрят е пословична! Та нямало да ги притесни с няколкостотин продажби?
отговор Сигнализирай
94
Боби
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Анонимен 100Самолет с товароносимост 50 т трябва да качите 250 човека по 200кг за да достигнете товароносимостта муДо колкото се знае веднага след излитане е възникнал пожар на лявото крило. Пилотът е опитал да кацне, но при ударът в земята Самолета се завърта и разцепва
отговор Сигнализирай