До Руско безумие.Ехх умнико Военно транспортни самолети на СССР/РФАн-12 - 20т 1957гАн-22 - 60т 1967гАн-70 - 47т 1994г - ПРОТОТИП С ПО-ГОЛЯМА ТОВАРНА КАБИНА Остава само ПрототипИл-76 - 40т 1971гИл-76МД - 50т 1982гИл-76МД-90А - 60т 2011г(известен като Ил-476)Произведени са над 1000 Ил-76 от всички модификации(не се включват Ил-78 танкер, и самолетите с индекс А - АУАКС, Командни самолети, Летящи лаб, Лазерни установки и пр)Ан-124 150т 1982гАн-225 275т 1988г - Предаден на Китай за дълг
отговорСигнализирай
82
Анонимен преди 6 години
104
До До Анонимен 78За какво става дума? В Русия има десетки авиокомпании, не е само "Аэрофлот". И ползват много неруски самолети, заради погрома, който устроиха Горби и особено пияндурата Елцин в/у руската авиация. Използват Боинг, Еърбус, Ембраер, ВАЕ, ATR-72.Сега навлизат новите МС-21, Суперджет-100, а след 3 години - далекомагистралният руско-китайски CR-929. Последният силно ще притесни Боинг и Еърбус.
отговорСигнализирай
81
Анонимен преди 6 години
410
тоя дето го избраха 80% , айде да не казвам какви, да не ме трият, сещате се за Иво христов, сиреже сам белите пазари и сега му остава 3- ия свят. те това му викам умен държавник))): А рУСИЯ ЗАТЪВА ВСЕ ПОВЕЧЕ В ИКОН. КРИЗА. зА ТВА СА ТИЯ ВЪНШНОПОЛИТИЧЕСКИ ИЗХВЪРГАНИЦИ И Т.Н - РУСИТЕ СА СТРАННО ПЛЕМЕ - ДРУГИТЕ КАТО ИМ СПРАТ ХЛЯБА, СКАЧАТ, А ТЕ ГО КАРАТ САМО НА : ВЕЛИКИ СМЕ , НПОБЕДИМИ СМЕ...
отговорСигнализирай
80
Анонимен преди 6 години
55
До Анонимен 80угас, угас!Ти спомняш ли си преди години как един разузнавателен "Орион" едно китайче го тарани, отряза му част от опашката и геройски загина. Янките се видяха принудени да кацнат аварийно на о-в Хайнан. Китайците разглобиха и изучиха цялата им апаратура. Когато най-накрая пуснаха пилотите, разрешиха да си вземат самолета. Ами сега? Наложи им се да молят за Ан-124. Набутаха самолета си, крилата отделно и си го прибраха. Е, платиха! Коментари?
отговорСигнализирай
79
майорски преди 6 години
28
До Руско безумие.ами да ..в общи линии си прав ....сега ще име по скъпо на НАТО.....пък и в няклои случаи ще трябва и да разглабят техника за да я превозят, сголобяването на техника изисква специялисти..които трябва да се превозят също ...тоест ...усложняват се нещата доста !Но пък Украинците имат все още летящи машини, пък и нали сега са Американско протеже(разбирай роб) !
отговорСигнализирай
78
Анонимен преди 6 години
613
И кой губи? Джуджето върви срещу интересите на собствената си държава.
отговорСигнализирай
До АнонименНе казвам, че имат еквивалент в товароносимостта, Антонов 124 максимално носи 150 тона, Боинг Ц 17 носи 77 тона. Антонов 124 са 55 бройки на планетата в момента, САЩ имат 279 Боинг Ц 17 отделно имат близо 1000 други товарни самолети дето носят между 12 и 50 тона, имай и предвид, че всичките товарни самолети на САЩ развиват скорост 2-3 и повече пъти от Антонов 124. Разликата, е че на САЩ превозите им струват 2-3 пъти по-скъпо от Руските, но сега като нямат избор НАТО ще ги ползват.
отговорСигнализирай
75
Анонимен преди 6 години
911
До крим не е руски!!!Много грешиш, Крим е руски и ще бъде руски! Запомни това!Ти се оказа голям специалист по гю-бре-то! Е, не си единствен - и врабците знаят за хранителната му стойност.
отговорСигнализирай
74
До Анонимен 78 преди 6 години
109
Руснаците вече здраво работят по ПАК ТА - един суперсамолет за транспортната авиация. Готов е новият голям двигател ПД-35. Така че повече знай, по-малко ***!Руската авиация вече е на качествено ново ниво. Ами като имат най-добрата аеродинамическа школа в света, новите материали, новите технологии. Правят най-големите отливки от поликарбонати, стъклопластици и т.н.в света. От Боинг ги аплодират.Бюрото "Антонов" вече умните порошенковци го разтуриха. Специалистите от там вече са в Русия и Китай
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години