IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

18 години след Конкорд: Ще летим ли отново по-бързо от звука?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Име
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нямам много представа от самолети, но по някаква телевизия гледах предаване, и казаха, че двойна скорост означава четворно по висок разход на гориво, защото съпротивлението на въздуха скача на квадрат. Т.е. и цената на билета скача с толкова, и ще е предназначен само за доста платежоспособни бизнесмени, за които времето струва много пари. За простосмъртни и за екскурзия до САЩ едва ли ще е практично...
отговор Сигнализирай
39
Петракиев
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Инженер Господин "инженер" Ту 154 и свръхзвукова скорост е все едно цветно предаване на телевизор "Опера"!Спокойно може да си изядете дипломата !
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 54Ами направи го то бе! Ейййй че.сте и нахални!!!
отговор Сигнализирай
37
Инженер
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
При свръхзвуковите самолети риска от разпадане и разрушаване на борда е голям, затова дизайна и системите за сигурност и управление на стандартните самолети е несъвместим с тези на свръхзвуковите. Който иска свръхзвукови самолети да се качи на Ту154 - той може да развие тази скорост. Вярно сигурността куца , а навигацията при базовия модел е бордовия инженер
отговор Сигнализирай
36
Неодобните истини
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Никой не иска да коментира тук неудобните истини и факти !!!! БРАВО на коментара на Американски Бизнесмен коментар номер 44
отговор Сигнализирай
35
До 52
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Да, има такова нещо нарича се суб-орбитални полети. Защо не искат ли? Ами защото бизнесмените искат бързи и лесни пари от нещо на готово да вземат и да го продават и не искат да инвестират пари в разработка и иновации на нови технологии, които трябва да чакат с години докато стигнат до работещи прототипи. Къде е по-сладко да вземат откраднат готова разработка и просто да я продават и да се занимават само с маркетинг тя науката и откритията за хора които без пари се блъскат само маркетолозите бич
отговор Сигнализирай
34
Gorskio
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Диванните експерти, гледайте си европейското, муайте чипса, лочете бирата и се чешете по коремите. Аеронавтиката оставете на училите, можещите и знаещите. Суборбитални полети, ракетни двигатели - как само гръмко и компетентно звучат от устата на лаиците... Защо няма такива - защото става дума за ПАРИ. Като се намери кой да плаща 50000-100000 долара за един редовен "суборбитален" полет с ракетни ускорители Европа-хАмерика ще "изобретят" и возилата с които ще се извършва. А - и редовно да лети :)
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А какво им пречи да направят по бързи самолети? Защо се ограничават само до такива ниски скорости? След като ракетите мога без проблем да развиват над 100 000 км/ч. какво им пречи да направят самолет който да лети примерно с 20 000км в час? Може да се направи да излита като нормален самолет от писта и след като достигне нужната височина да се активира отделен набор ракетни двигатели който да го ускорят до стратосферата където има ниско съпротивление и може да се поддържа високата скорост.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Коментарите са типчно по родно му. "Мии туй ни стаа унийй ни стаа, ше помякаме малкой ...ми ии тъй ни стаа за нищу,шот аз много знам и мога,нищу чи съм панелен плъх на 1000 лева заплта ...мяяяк мяк ... ми тъй! Айдя!"
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Остаряла технология ЕЕррр мммм аааа ъъъъ .... Spave X го има заложенокато концепция, ама тука нали си ги плюеете..
отговор Сигнализирай
Новини