IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

18 години след Конкорд: Ще летим ли отново по-бързо от звука?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Брежнев
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Тук гледам само спецове, първо Конкорд не е спрян заради катастрофата в Париж, защото тя няма нищо общо със самолета, всеки друг самолет щеше да де разбие по същия начин, след сблъсък с чужд обект в резервоара. Икономически са причините. Второ - ТУ 144 никога не е летял като свръх звуков самолет, защото той беше една щайга с болчета движещи се в една посока, незнайно как и защо, самолета се използваше за много кратко за вътрешни полети при нормална скорост под 1000 км/ч.
отговор Сигнализирай
19
Bili
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Нулевия карбонен отпечатък се постигал с ново сертифицирано гориво...и нас така ще ни сертифицират - до 100 карбонови единици на човек на година...за пътуване, ядене, отопление бензин...конспирация днес, утре единствен начин да спасим земята...от хора
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Явно Ако си ваксиниран ще летиш,ако не....ще го гледаш как прелита над теб само.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До V. Американският проект за свръхзвуков самолет Boeing 2707 е бил точно такъв "трансформърс" с подвижни крила, които могат да формират делта крило или стандартни криле. Друг е въпросът доколко са могли да го направят, но по онова време Боинг още са били сериозна компания. А и точно такива амбициозни проекти бутат технологиите напред. Може би са щели да го направят, ако не са стигнали до заключението, че този тип самолети са скъпи, непрактични и мръсни.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До АнонименБратчед, американците също са имали проект за такъв самолет, развиващ скорост до Мах 3, но решават, че е твърде мръсен, скъп и шумен, а само за презокеански полети не си струва, както се видя от "Конкорд". Ако ще правят железопътни линии, това ще удари и без това изтънелия джоб на превозвачите и надали ще им е до такива неща. А пък на такъв самолет би пътувала само бизнес класа, обаче, както се видя последната година, работа може да се върши и без луксозни пътувания.
отговор Сигнализирай
15
V
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Няма как да се направи един самолет подходящ и за ниски височини и за високи и разредена въздушна среда. Трябва да е нещо като трансформанс .Ама за да е и безопасен трябва мноооого да се работи .Работата със задкрилките също ще е важна . Не е невъзможно да се намали цената и звука ама ще е доста скъпо а в началото и опасно.
отговор Сигнализирай
14
V
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Може много работи да се направят ама няма кой да ги направи .Ако не са военните не виждам кой. Според мене двигателите или двуконтурни с малка част на лопатките във втори контур и смяна на оборотите което ще го направи много безшумен на и много по опасен или двувекторен с голям скос на въздухозаборниците .И тава е само началото .Носа като се вирне на голяма височина хем разваля аеродинамиката хем увеличава заграването и напреженията което оскъпява поддръжката.Е няма как да направиш един самолет
отговор Сигнализирай
13
План
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Руснаците ще правят от Ту-160 пътнически ХиперСоник, ще се движи с 2200 километра/h!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Е аз и преди 18 години не съм летял с Конкорд, така че и сега няма да летя.
отговор Сигнализирай
11
Supersonic
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Конкорд и ту144 си приличат малко по форма (подходяща за такива скорости), но иначе са доста различни самолети.
отговор Сигнализирай
Новини