IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътници отказват да летят с Boeing 737 Max: Каква ще е съдбата на самолета?


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Фалирай
преди 8 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Бойнягите. Не стават!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Toзи Sata NATO Сата Нато е борец срещу американския империализъм който не позволи на съветския комунизъм и путинизъм да покажат огромното си превъзходств пред ширещият се американизъм по света.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 3
Пътниците искат да се возят на съветските Ил и Ту и путинските Супержет 100 и МС21, но американските либeрасти, глобалисти и джeнндъри не им позволяват. От ден на ден на руската пропаганда съвсем и пропада нивото.
отговор Сигнализирай
29
По-дълга глупост
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 5
не можахте ли да напишете?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 23 Не харесвам 1
При толкова катастрофи, загинали и изникващи нови дефекти, не разбирам защо тази катафалка не е забранена все още.
отговор Сигнализирай
27
Sata NATO
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 15
Падналата врата, която изобщо не е врата, няма нищо общо с другите два случая. Отказът на MCAS се дължи на умишлено повреждане на датчиците за ъгъл на атака. А това, което четеш в Уикипедия, са общи приказки.
отговор Сигнализирай
26
До Sata Nato
преди 8 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Да бе да. А после отваряме уикипедия и четем: During the certification process, the FAA delegated many evaluations to Boeing, allowing the manufacturer to review their own product. Да не говорим за падналата врата тази година - и тя ли беше саботаж?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
28, Еър Лингус е националният превозвач на Ейре, а Райън Еър е лоу кост компания. Защо не споменавате каква е разликата в цените.
отговор Сигнализирай
24
До щепсела
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Като се научи да превежда правилно джетуей - тогава.
отговор Сигнализирай
23
Sata NATO
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 16
Изпитателната програма на всеки самолет протича по едни и същи международни правила и стандарти. 737 МАХ е навъртял 10 000 часа само по време на изпитанията. До времето на двете катастрофи бяха произведени над 100 самолета, които вече година и половина бяха в редовна експлоатация - по 2-3 полета на ден, общо над 100 000 часа, десетки хиляди излитания и кацания. И нямаше никакъв проблем.
отговор Сигнализирай