IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пехливанов ще сменя модела на градския транспорт в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
галя123
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Не виждам теб какво те късае мен какво ме сърби. Ако можех да пътувам с личния си автомобил, нямаше да пиша тук. Не говоря само от свое име. А колко линии за достъпни за хората с инвалидни колички?
отговор Сигнализирай
53
Краси
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Абе освен бабите по градския транспорт, кой друг ги валидира тия карти. И контрольорите не глобяват, както пише по наредбите. Какво като сложат апарати и по рейсовете? Само билета ще стане по-скъп,друга промяна няма да има!!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
галя123, като не ти изнася ползваи личен автомобил. Ти какво искаш ?! Няма как да се угоди на всички. Много си умна....Или просто те сърби езикът...Или друго...
отговор Сигнализирай
51
напълно съгласен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Вчера например се возих с автобус 120 - един чисто нов Икарус на 35 години , вътре беше хладно и приятно ароматизирано ... автобусът не се чуваше че работи , а чистотата му беше по добра и от хирургична зала ...
отговор Сигнализирай
50
do 50
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
че как ще има фирма да купува различни коли, след като им се плаща на изминат километър, а не на пътник! ако по този начин става и аз ще го правя. но *** е, че се краде от бюджета. как някой фирми с междуградски транспорт имат различни коли и в зависимост от потока пътници, пускат определена кола? мисля, че за крайните райони е напълно приложимо, но някой трябва да инвестира, а не само да краде!
отговор Сигнализирай
49
галя123
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
За едни рейса е на всеки 10 мин., а за други, на 35...и за всички по левче,така ли?
отговор Сигнализирай
48
напълно съгласен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
напълно съм съгласен с тук пишещите - изобщо няма какво да се желае зо градският ни транспорт - автобусите са нови с работещи климатици лятото и работещо парно зимата , всичко ни е наред - къде па тоя тръгнал да ни оправя транспорта - МЕТРОТО НИ Е КАТО СЛЪНЦЕ , ТРАМВАЙТЕ НИ СА КАТО ВЪВ ВИЕНА , МАРШРУТКИТЕ ТЕ ПЪК КУЛТУРНИ И ДИСЦИПЛИНИРАНИ - С ЕДНА ДУМА - ВСИЧКО Е СЛЪНЧЕВО , ВСИЧКО Е РОЗОВО ...НЯМАМЕ НУЖДА ОТ ХОРА КАТО ПЕХЛИВАНОВ ...ДА ЖИВЕЕ ГЕРБ , ДА ЖИВЕЕ ПРЕМИЕРЪТ - СЛЪНЦЕ
отговор Сигнализирай
47
До 47
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Я си помисли дали ти не си тъпия! Явно от бизнес не разбираш. Няма фирма да купува от лека кола до автобус, че да има места според пътниците. Според средното натоварване се избира превозно средство. Един път може да е празно, друг път да няма места. Но това е. Ако намалеят пътниците се сменя с по-малко или се разрежда графика. Затова и в Сф има линии на 30 или 45 минути.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Жалко че в моят град няма такъв кандидат за кмет. Това мога да кажа.Не робувам на телевизионни и разни "независими" медиини анализи и кометари относо даден човек. Предпочитам да го слушам какво казва, какви са му плановете, каква политика смята да налага, има ли логика и мисъл в посланията му и т.н.Лично замен, това е грамотен човек, на който миналото му е доста по-чисто от на всички останали. За мен това е достатъчно. Жалко че ще е кандидат в София.
отговор Сигнализирай
45
До 25
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ами хората, които се возят на ескалаорите в метрото? Няма такова стадо просто. Навсякъде в нормалните страни, хората стоят от дясната страна, за да могат тези, които бързат да минат поктай тях. Но не - "яз че си се возим, ти че чекаш"
отговор Сигнализирай
Новини