IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски: БДЖ е в технически фалит


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

97
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Днес един германец ми показва какво пише в техен вестник -"Влакът призрак" и се чуди как могат да изчезнат толкова много вагони в БДЖ и кой контролира у нас държавните пари???!!!
отговор Сигнализирай
96
Далавераджия
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Далаверата е ясна - БДЖ се фалира, строим магистрали и пускаме автомобилни превозвачи. А в добавка релси, локомотиви и вагони за скраб. 40ст. е кило желязо.
отговор Сигнализирай
95
ГЕРБ до ФАЛИТ
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
тоя какъв е мошенникда го докарат до фалит и да си го парчетосат като всичко другои същите дейности ще се вършат пак НОот частни фирми-ТЯХНИТЕНОще се ПЛАЩА с НАШИ ПАРИ-ДАНЪЦИТЕа ПЕЧАЛБАТА в ТЯХНИТЕ ФИРМИ!!!ами като ЛИПСВАТ 650 ли 1000 ВАГОНА от 2010гТи КАКЪВ БЕШЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ бе-ЗАМЕСТНИК МИНИСТЪР на ТРАНСПОРТА!!!е КОЙ Е ВИНОВЕН!!!НИЩО НЕ ЗНАЕШ НАЛИ!!!ИЗЧЕЗНАЛИ!!!това са ВАГОНИ и се ДВИЖАТ ПО РЕЛСИ че и ЛОКОМОТИВ ТРЯБВА ДА ГИ ТЕГЛИкак ще изчезнат БЕЗСЛЕДНО!!!!!
отговор Сигнализирай
94
$
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
БДЖ нали беше национален превозвач? Май имаше такова понятие. И то за срок от 15 години, като до края му остават още 11 години.Щом фалира бдж, значи че и държавата е фалирала.
отговор Сигнализирай
93
За Витков!
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до 81! Мхъм хубаво приказваш ,а имаш ли представа ,че никаде по света няма пътнически превози които да не са на дотация от държавата и ,че те винаги са били губещото звено в ЖП транспорта! Реално какво ни казва онизи *** от снимката ще продадем печалившото звено на частници и ще запазим губещото! Това за теб отговорна държавническа политика ли е или чисто криминално изказване Има някои сфери от които няма как да се печели и имат чисто съциални функции. БДЖ е една от тях! И ти казвам да трябва да има реформа и то съществена, но не и приватизация спецялно там и в пощите защото следствието ще е подобно на концесията за водата или пък ЕРП-та и т.н. и т. н. Явно никой няма изгода БДЖ да се оздрави и да се приеме спасителен план. Явно лобитата на авго транспорта са пвече от силни!
отговор Сигнализирай
92
Илияна
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
Има само една истинска, достойна и отговорна кандидатура на тези президентски избори и това е Волен Сидеров. Аз ще гласувам за Волен Сидеров и знам, че няма да сбъркам.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
А онзи "супербърз влак" от Истанбул, който обещава ***, откъде ще минава? Или ще е само до Капъкуле, а оттам ще се продължава с каруци.
отговор Сигнализирай
90
не се ли сещате?
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
схемата е пределно ясна. Закриват БДЖ и ни го представят като голяма икономия. След това някой приватизира НКЖИ (инфраструктурата) и прави ЖП транспорта изцяло частен за жълти стотинки, с което си урежда милиарди приходи за следващите десетилетия. Както стана с електроразпределението и водата.
отговор Сигнализирай
89
да бе да
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
някъде бях чел (май в Дневник или Капитал), че ще сред предложените за съкращаване линии били и такива София-Бургас и София-Кулата. Ако те са с "възможно най-ниска рентабилност", кои са печелещи въобще?Че БДЖ е много зле е пределно ясно.Но също така е ясно,че това голобрадо момченце и неговото аверче, дето назначи за шеф на БДЖ нямат капацитет да управляват такива големи организации, а може би дори искат да си направят далаверите, като уредят фирмите си да продадат нещо на БДЖ. Няма да е сефте
отговор Сигнализирай
88
MATTRO.NET
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Промоционални цени на матраци, подматрачни рамки, легла, спални и продукти за спалня!Безплатна доставка за цялата страна!
отговор Сигнализирай
Новини