Днес един германец ми показва какво пише в техен вестник -"Влакът призрак" и се чуди как могат да изчезнат толкова много вагони в БДЖ и кой контролира у нас държавните пари???!!!
отговорСигнализирай
96
Далавераджия преди 13 години
41
Далаверата е ясна - БДЖ се фалира, строим магистрали и пускаме автомобилни превозвачи. А в добавка релси, локомотиви и вагони за скраб. 40ст. е кило желязо.
отговорСигнализирай
95
ГЕРБ до ФАЛИТ преди 13 години
40
тоя какъв е мошенникда го докарат до фалит и да си го парчетосат като всичко другои същите дейности ще се вършат пак НОот частни фирми-ТЯХНИТЕНОще се ПЛАЩА с НАШИ ПАРИ-ДАНЪЦИТЕа ПЕЧАЛБАТА в ТЯХНИТЕ ФИРМИ!!!ами като ЛИПСВАТ 650 ли 1000 ВАГОНА от 2010гТи КАКЪВ БЕШЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ бе-ЗАМЕСТНИК МИНИСТЪР на ТРАНСПОРТА!!!е КОЙ Е ВИНОВЕН!!!НИЩО НЕ ЗНАЕШ НАЛИ!!!ИЗЧЕЗНАЛИ!!!това са ВАГОНИ и се ДВИЖАТ ПО РЕЛСИ че и ЛОКОМОТИВ ТРЯБВА ДА ГИ ТЕГЛИкак ще изчезнат БЕЗСЛЕДНО!!!!!
отговорСигнализирай
94
$ преди 13 години
50
БДЖ нали беше национален превозвач? Май имаше такова понятие. И то за срок от 15 години, като до края му остават още 11 години.Щом фалира бдж, значи че и държавата е фалирала.
отговорСигнализирай
93
За Витков! преди 13 години
41
до 81! Мхъм хубаво приказваш ,а имаш ли представа ,че никаде по света няма пътнически превози които да не са на дотация от държавата и ,че те винаги са били губещото звено в ЖП транспорта! Реално какво ни казва онизи *** от снимката ще продадем печалившото звено на частници и ще запазим губещото! Това за теб отговорна държавническа политика ли е или чисто криминално изказване Има някои сфери от които няма как да се печели и имат чисто съциални функции. БДЖ е една от тях! И ти казвам да трябва да има реформа и то съществена, но не и приватизация спецялно там и в пощите защото следствието ще е подобно на концесията за водата или пък ЕРП-та и т.н. и т. н. Явно никой няма изгода БДЖ да се оздрави и да се приеме спасителен план. Явно лобитата на авго транспорта са пвече от силни!
отговорСигнализирай
92
Илияна преди 13 години
18
Има само една истинска, достойна и отговорна кандидатура на тези президентски избори и това е Волен Сидеров. Аз ще гласувам за Волен Сидеров и знам, че няма да сбъркам.
отговорСигнализирай
91
Анонимен преди 13 години
30
А онзи "супербърз влак" от Истанбул, който обещава ***, откъде ще минава? Или ще е само до Капъкуле, а оттам ще се продължава с каруци.
отговорСигнализирай
90
не се ли сещате? преди 13 години
101
схемата е пределно ясна. Закриват БДЖ и ни го представят като голяма икономия. След това някой приватизира НКЖИ (инфраструктурата) и прави ЖП транспорта изцяло частен за жълти стотинки, с което си урежда милиарди приходи за следващите десетилетия. Както стана с електроразпределението и водата.
отговорСигнализирай
89
да бе да преди 13 години
40
някъде бях чел (май в Дневник или Капитал), че ще сред предложените за съкращаване линии били и такива София-Бургас и София-Кулата. Ако те са с "възможно най-ниска рентабилност", кои са печелещи въобще?Че БДЖ е много зле е пределно ясно.Но също така е ясно,че това голобрадо момченце и неговото аверче, дето назначи за шеф на БДЖ нямат капацитет да управляват такива големи организации, а може би дори искат да си направят далаверите, като уредят фирмите си да продадат нещо на БДЖ. Няма да е сефте
отговорСигнализирай
88
MATTRO.NET преди 13 години
12
Промоционални цени на матраци, подматрачни рамки, легла, спални и продукти за спалня!Безплатна доставка за цялата страна!
отговорСигнализирай
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години