IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трябва да се внимава с реформите в БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Борисов да каже защо е взел пари от БДЖ тая година за да закърпи липсите в Метрото?
отговор Сигнализирай
25
СтанишеФ
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Другари, не можем да си позволим издевателствата над нашите другари работници от БДЖ!Затова ще предложе на предстоящия Конгрес да вземем решение да закупим БДЖ за 1 лв., може и за 2 лв.!Сигурен съм, че другарите работници от БДЖ, щом чуят радостната вест ще отклекнат на Партийната повеля :" Петилетката за 3 години!" и начело с орденоносците и Героите на соц. труда чрез Ленински съботници ще съумеят да върнат дълга от 800 млн. и след товеа с пълна пара "Напред към КомунизЪма"!Ура, Другари!!
отговор Сигнализирай
24
до 21
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
Виж сега, просто мъчително *** си!Влаковете пътувмат сега почти празни!Просто с помалко влакове ще се превозват същия брой пътници!Няма да се увеличат пътниците и приходите!Просто ще се намалят загубите!И тови ми е последно обяснение, щото не съм длъжен да се занимавам с комуноиднси полирани мозъци!Никой не ми го плаща!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
У бря !!! Колко много икономисти и политици е народила нашата земя...
отговор Сигнализирай
22
до 20
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Ще настигнат ако САЩ тръгнат назад!
отговор Сигнализирай
21
до 15
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Аз пък ще ти го обясня по друг начин: Единствените приход на БДЖ са парите от товари и пътници и държавни субсидии. Субсидиите не искаме да ги плащаме. Остават пътниците и товарите, ти като си много умен ми кажи как с по малко влакове ще превозиш повече товари и пътници. Отделно че БДЖ плаща на НКЖИ за трасе и тон/км, тоест с по-малко влакове на БДЖ, ще има по-малко приходи за НКЖИ. С по малко приходи НКЖИ няма да подържа съвсем линиите. Иска се малко акъл за да се привлекат пътници и товари!
отговор Сигнализирай
20
Ленин до 19
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Комуноидите успяха да се спасят в Китй!Спасиха се като направиха завоя към пазарна икономика!развиват се стремглаво!Заплатите има обаче са по няколко долара!това показва, колко страхотни поражения са нанесли през "Културната революция" на *** Мао Дзе Дун!След още 100 г. може и да настигнват САЩ!
отговор Сигнализирай
19
До вси кретени
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Комуназите са на власт в Китай.И вашия любим голям бл баща Барак им *** г-за...
отговор Сигнализирай
18
Българин
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Едно не мога да свържа, първо Пътническите превози са на загуба, второ от подръжка на линиите не може да се очаква печалба, НО за да им се отпусне кредит трябва да си продадат Товарните превози, ако БДЖ си продаде Товарните превози как ще връща кредита ?
отговор Сигнализирай
17
До лявомислещий деби
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Ако комуноидната икономикаы по някакво невероятно чудо, би била печеливша, то комуназите ощи биха били на власт!!но това са невероятни хипотези! Ника в света комуноикономикана не е била, не е , и не може да бъде печеливша!Лявата *** доведе до фалит дори страни с иначе пазарна иконвомчика като Гърция, Португалия Испания и т.н.Лявомислещите *** би следвало дза се изолират в срециални изолатори, защото нанасят вреда и на нормалните хора, не само на себе си!
отговор Сигнализирай
Новини