IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борисов следвал стъпките на Сергей и Царя за източване на БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

63
до 60
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
АМи това е проблема на всичките ни политици след цар Борис III - няма един който поне малко да разбира от железници. Възрастта на вагона не е порок. Дойчовците си карат вагони като нашите (с вратите по средата) още по второстепенните линии, чехите си карат локомитви по дърти и от нашите - но ключовите думи са модернизация и подръжка. Германците имат лек излишък на вагони защото по основните линии масово минават на мотриси които са по икономични и натоварват пътя по малко от класическия влак
отговор Сигнализирай
62
до 51
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
"Ами след като изчистил задълженията..."Не ги е "изчистил"! Напротив - увеличил ги е 2-но!!!
отговор Сигнализирай
61
ЖП
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Аз тези които врътнаха далаверата с влаковете ги познавам, ама познавам и тоя дето уж щешс да ги съди.
отговор Сигнализирай
60
Лъжец гнусен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 12
"Той даде и още един пример по време на тройната коалиция са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени още по-остарели за 800 евро на вагон." Види се кой не се вози на влак,поне не говори бе *** ***! Стари бяха закупени,които бяха цвете пред предишните!
отговор Сигнализирай
59
до 48
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
щом заделя пари в черни каси за купуване на избори, значи тези пари пак се дават на хората, какъв е проблема?
отговор Сигнализирай
58
vlady
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Управлението е основно по честота, но при ниските скорости се налага и регулиране на тока - индукционното съпротивление на намотките при ниски честоти не е достатъчно да поддържа тока в допустими граници.
отговор Сигнализирай
57
Иван
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
А Костов може ли да каже какъв план направи за Кремиковци, как преквалифицира хората работили там.Голямо нахалство е граничещо с наглост да говориш за една система за която и Костов не е преместил и едно камъче а крадоха вагони,изнасяха цистерни пълни и празни.Това да си политик на ръба на оцеляването и да изливаш помия е присъщо само на нашенските ***.Костов отдавна трябваше да се покрие заради золумите които направи от началото на прехода с неговото СДС.Бита карта е колкото и да се пъчи.
отговор Сигнализирай
56
до 55
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Колега, ЕМВ 30/31 не са ли със 3ф/синхорнни ел. двигатели. Управлението е единствено по честота, тока е следствие от натоварването.
отговор Сигнализирай
55
vlady
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
и чести потегляния и спирания - типичен режим за крайградските влакове и пътническите на къси разстояния. При Дезиро се използва комбинирано управление на асинхронните двигатели по ток и честота - транзисторите са отпушени само през част от времето, при запушено състояние практически не се консумира енергия и оттук сериозна икономия. Рекуперацията при променливотокова мрежа е сложна за реализация - трябва да се нагласят фаза и честота на връщаната енергия и затова не е използвана преди 90-те.
отговор Сигнализирай
54
chicago
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Абе хора вие ми говорите за битови кражби,колички ,камиони ,багажници и тн.Аз ви говоря за финансово корпоративни кражби,които довеждат до фалит структоро определящи отрасли в една държава и оттам и до финансова несъстоятолност на държавата.Затова тръгнаха тези движения ( окупирай) те не са организирани от Станишев ,Костов и Доган.Тези битовите кражби се изтъкват в медийното пространство като предпоставка да се приватизира дадено дружество.Машинацийте с акции,регистрации и лицензи.Това е.
отговор Сигнализирай
Новини