IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борисов следвал стъпките на Сергей и Царя за източване на БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

33
chicago
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До пост 20 и до всички които си мислят че при частника не се краде.Лемън Брадърс беше частна ,AIG ,беше частна ,от там тръгнаха всички финансови беди в момента по света.Проблема на нас българите е че търсим хора които няма да крадат, такива няма.И докато ги търсим си продадохме страната.Проблема е че имаме слабо гражданско общество,от там идва и наглоста на всички управляващи институции.Най добре платените са в съдебната система при всички правителства.Не сме единни,завиждаме и ни е страх.
отговор Сигнализирай
32
до 28
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Работниците на ниско ниво в БДЖ нямат достъп до информация (реална) кой, какво, къде и колко.... Маневриста не може да знае кой е купил вагони, или кой вагон къде отива. Той знае че тези вагони се откачат от този влак и се карат на друг влак дори не е задължително да знаят какво точно има вътре (ревизор вагони знае колко е масата и толкова). А къде отива другия влак или къде спира и кои вагони се откачат там знаят диспечери и машинисти. Кой какво е купил се знае в търговски и счетоводен отдели
отговор Сигнализирай
31
do 26
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
2-3 пъти разлика - я обясни ако можеш откъде се получава че нещо ни ми се вярва да е толкова голяма.
отговор Сигнализирай
30
До 23
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Приход не е равно на печалба! При 170 млн. приход на товарни провози е повече от сигурност, че печалбата на дружеството не е 170 млн. - всъщност не е ясно колко е печалчата на товорни превози, възможно е да е малка или даже да е на загуба. Тоест 200 млн. хич не е малка продажна цена.
отговор Сигнализирай
29
do 24
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Кремиковци беше продаден за 1$ но държавата се оттърва от над 100 милиона $ задължения. Задълженията бяха към НЕК, БДЖ, ВиК, БРФ (държавни тогава) предприятия които иначе трябваше да си отпишат парите ако някои беше купил завода с ангажимент да плати дълговете. Отделно че държавата се оттърва и необходимостта да прави инвестиции за спа зване на еко-нормите. Така че дори и 1$ беше добра цена. Стоманата винаги се тръси и ако си струваше парите - все някои щеше да го купи работещ Кремиковци.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 11
Тази сутрин по БТВ даваха един работник в БДЖ, то гледа в камерата ту леко в дясно и явно някой зад камерата му показваше какво да чете и казва. Накрая тоя каза, че директора на БДЖ имал леля ала бала някви работи за нея и след това директора на БДЖ се обади в БТВ и каза, че нямал никога леля.... украински сериали по турски сценарий. Режисйори - БСП и ДПС.
отговор Сигнализирай
27
До 24
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Кремиковци няма икономическия потенциал да работи на пълни обороти! Обикновенно такива колосални промишлени комплекси се строят около суровинни находища, така продукцията е досто по-евтина и конкурентна на пазара - при Кремиковци това е проблема и той е неразрешим. Относно БТК или по-скоро Виваком компания се развива добре. Правилото е такова, че едно държавно дружество има ли икономически потенциал се доразвива след приватизация, обратния вариант води до логичен фалит.
отговор Сигнализирай
26
vlady
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Проблеми - рязко тръгване и спиране, друсане от ресорното окачване, мръсен въздух във вагоните с неясна температура и влажност. Също и разходът на енергия - Дезиро изразходват 2-3 пъти по-малко енергия от бангиите ЕМВ32/33.
отговор Сигнализирай
25
vlady
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Съвременен мотрисен влак с асинхронно задвижване, климатик и пневмо-хидравлично окачване не може да струва толкова евтино, колкото казва Иванов. Възможно е цената на Дезиро да е завишена, но не чак толкова. За 1600 евро на място може да се купи само допотопен руски потрошляк с контакторно управление, ресорно окачване вероятно дори без принудителна вентилация. Стига остарели потрошляци лами с безкрайни ремонти и отопляване на въздуха. Да не говорим за неизбежните проблеми на подобен влак.
отговор Сигнализирай
24
до 20
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
И това е така, но тук в бг всички икономически принципи си имат свое извратено значение- ще стане като с кремиковци, който го продадоха за 1 долар и години след това препродадоха за милиони за скраб. Други примери са бтк, на еон сега ще гледаме сеира. Частния бизнес не гарантира непременно добро управление, а без превози и ток не можем.
отговор Сигнализирай
Новини