IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без реформи – няма пари за БДЖ, отсече Московски


Обратно в новината

Коментари Коментари

45
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Хахах тоя се издаде какво са му казали вълците от световната банка :ДД
отговор Сигнализирай
44
Пеко
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Като закрият БДЖ-то трябва да прекръстят "министерството на транспорта" на "министерство на автобусния транспорт"
отговор Сигнализирай
43
rumen221
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ПРОСТО Е...- ПРИ ЗАКРИВАНЕ НА ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ, ЦЕНИТЕ НА АВТОБУСИТЕ ЩЕ СЕ КАЧАТ ПОНЕ ТРИ ПЪТИ И ЩЕ ГОНЯТ САМОЛЕТНИТЕ...- ЗА ТАКСИТАТА ДА НЕ ГОВОРИМ...
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
прав е 38-то няма траспорт - тогава защо трябва да има министерство на транспорт ..
отговор Сигнализирай
41
123
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Но има пари за смотаните полицаи, дето не смеят да спират неправилно престроилите се коли.
отговор Сигнализирай
40
заблудени
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Бойко сам си организира стачките да гледат неговите избиратели сеир, а иначе да му беха духнали по мазното дупе дето го направи за 2 години само. На събрание на ГЕРБ беше казал че за 2 години тря да вземат повече от троината коалиция дето е взела за 10 години да са ни честити такива управници с такова мислене
отговор Сигнализирай
39
АБВ
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Какви стачки, какви пет лева !?! Пълни глупости.Реформите са за неясни и безсмислени постове, останали от време оно (чистач, зам. чистач, зам. на зам. чистача и т. н.).Нормално е. И нещо много важно - 2000 човека аут е равно на 2000 членски вноски по-малко. Опа, айде сега и половината от синдикатите без парички на готово и вън.Ясно е като бял ден. А пък да не говорим, че 50% от парите за билети се губят в джобовете на контролъорите а не в касите и после нямало пари..... и т.н.
отговор Сигнализирай
38
олее леее
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
то пък голяма прокопсия е да си в БДЖ ако беше толкова хубаво никой нямаше да иска да напуска само кажете че давате заплатите и ще се махнат почти всички ще отанат само в министерството и тези дето взимат пари от БДЖ ама никога неса видели гара и влак а само се щипат по кълките в министерството като няма БДЖ на България министерство на транспорта не й трябва
отговор Сигнализирай
37
27 до 32
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Дали е с намаление или не билета - писането на ръка е едно и също!
отговор Сигнализирай
36
до 32
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Доплащаш и много други работи. Преди 35 години в Кипър със същата логика са си закрили железниците - после за 5 години цените на автотранспорта са се повишили в пъти. Франция, Германия, Англия, Италия, Русия и др. - да не са по *** от нас че също си субсидират железниците. По същата логика от данъците ни се правят пътища за които трябва да купуваме винетка, а в същото време в бензина има начислена "пътна такса"... И като се качим в автобус които се движи по същите пътища също да плащаме
отговор Сигнализирай
Новини