IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без реформи – няма пари за БДЖ, отсече Московски


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Що ли па да не краднат, като могат? Като може да ти продаде билетчето на половин цена кондуктора що да не ти го продаде? Те другите колко окрадоха, пък той ли? При това само малко. Пък после държавата ще плати квото трябва и ще продължават всички така, както са си свикнали. Нема проблеми.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
23
rumen221
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА,ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" ЗА 1 ЛЕВ, ОТ ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! (Кабинетът на НДСВ купи електрически и дизелови мотриси "Сименс" за над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха цена около 1600 евро за едно място т.е. 15 пъти по-евтини. По време на тройната коалиция са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 евро на вагон)- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА...!!!КОЙ ЛЪЖЕ СЕГА...?- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. ПРЕМАХВАТ СЕ БЕЗПЛАТНИТЕ ПЪТУВАНИЯ2. ВРЪЩАТ СЕ НА СИМЕНС 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ МОТРИСИ И ЗА НОВИТЕ ПЛАЩАМЕ 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБА ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, ЩЕ СТАНЕ СЛЕД КАТО БЪДАТ ПРОДАДЕНИ НА ПОРЕДНИЯ ЧЕСТЕН ЧАСТНИК ЗА 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Шефовете на БДЖ и без стачка сами издадоха заповед да спрат всички пътнически влакове между 8 ч. и 16 ч., за да не трупат загуби и да направят реформи.
отговор Сигнализирай
21
баста
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Стига вече пускайте тези влакове че ни направиха *** автобусите на вагони моля ви се пускайте влаковете *** умирисаха автобусите
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Чрез зърното и фуражите се дотира и животновъдството, докато тютюна и зеленчуците са на самооцеляване.
отговор Сигнализирай
19
qwerty
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
надявам се че прекъсването на работата с цел стачка, ще бъде отразено във фишовете за заплати този месец.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Зеленчукопроизводителите в България са на практика разорени, защото трябват много по-високи субсидии от зърнопроизводителите, заради много скъпите химически препарати и торове. При Живков печалбата на заводите се даваше изцяло на ТКЗС и АПК и така се субсидираше с много пари. Сега няма пари и те са разорени.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Там е проблемът, че МСП и частните фирми гледат само как да печелят от превозите на БДЖ, без да плащат данъци за инфраструктура, вагони и др. или това сякаш е нещо, за което все държавата трябва да се грижи. Като искат транспорт, да си направят пътища и машини и да превозват сами, а не да печелят на гърба на друг.
отговор Сигнализирай
16
до 14
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Слушах по радиото, че стачкуват зърнопроизводителите, а не зеленчуко производителите, които реално получавали 20 пъти по-малко субсидии от зърнопроизводителите и затова и сме внасяли 80% от плодовете и зеленчуците.Намали дори 200 лв за да платят да участват на дебати. За пореден път стачкуват тези, които могат да си го позволят.
отговор Сигнализирай
Новини