IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Само приватизацията може да стабилизира БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

221
^$&^$%^**%*^&amp
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Московски!! Такива като теб в Централния ги стабилизират отзад!
отговор Сигнализирай
220
Бай Трендо
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Тъй де, колега още информиран. То някои от пишещите като нищо не разбират от национална сигурност си мислят, че ж.п. превозите и инфраструктурата са като каруците в тяхното село, само че се движат върху някакви железа, наречени релси или са някакъв остатък от епохата на Тодор Живков. Да, ама не. Товарните превози след една петилетка ще бъдат максимално натоварени с поръчки, щото ЕС има виждане да ограничи, и то съществено товарния автотранспорт за сметка на железопътния. Та те това е, значи ...
отговор Сигнализирай
219
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ей, момченце, ти явно си готов и майка си да продадеш, ако някой ти предложи достатъчно пари!
отговор Сигнализирай
218
leo66
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Да остане БДЖ държавно.Ще избягат не само инвеститорите,но и последните свестни хора ,все още работещи тук.Да останат само дивите комунисти и *** ,да се крадат и избиват.От сраб БДЖ ще ги храни 3 месеца.
отговор Сигнализирай
217
още информиран
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ще се продава БДЖ,но се ремонтира линията до Пловдив,знаем че се строи тунел под Босфора,превозите от Азия ще се извършват с ж.п. транспорт и България е първата на трасето!Става въпрос за огромна корупция,продаване на националните интереси,агенти на чужди интереси!Да се образува следствие,най-сетне някои да отидат в затвора!Да се създаде парламентарна следствена комисия, заседанията й да се предават на живо!Ж.п.инфраструктурата и транспорт са стратегически за националната сигурност!Казваме БАСТА
отговор Сигнализирай
216
гонзо
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Уж министър, а действията и физиономията му като на *** конекрадец. Не пипай БДЖ, ***!
отговор Сигнализирай
215
информиран
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Държавата може да бъде добър стопанин, Дойче Бан, немските железници са държавна фирма, железниците в Словакия, Полша, Унгария и т.н са държавни!Каргото -товарните превози на Дойче Бан имат за миналата година 400% печалба, а словашките железници, товарните превози - 900%!Значи може!Всички държави от ЕС, подобряват инфраструктурата на ж.п.транспорта и подменят машините по европроектите, Полша ремонтира почти всички гари и ж.п.трасета по европроекти!Значи може!Само в България не може и ще се продава БДЖ -за да се даде на някои наши хора или ще се вземе огромен рушвет от някои по високите етажи
отговор Сигнализирай
214
човек
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
приватизация на БДЖ Товарни превози , като дълга от 800 милиона ще остане за държавата , а фирмата приватизатор след година ще е най - добре печелещата в България . и сметката е пак за нас .
отговор Сигнализирай
213
Бай Трендо
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До някои умни глави! Непазарно ориентирана е баба ви. В България всичко, което се приватизира и се харизва на т.н. стратегически инвеститори се съсипва и унищожава. Тези приватизатори са организирани крадци. Те разпродават активите на предприятията, които са "купили", но НЕ ПОГАСЯВАТ ТЕХНИТЕ ДЪЛГОВЕ. НИКОГА. ПРОУМЯХТЕ ЛИ! Така стана и с "БГА Балкан", с "Кремиковци" и с много други. Много пари изчезнаха, липсват. Къде са? Да не мислите, че баба ви Пена от село Големо Нанагорнище ги е взела, а?
отговор Сигнализирай
212
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Какво са 800милиона?! Топлофикация София дължи повече от 500милиона а не се поставя въпросът че пак всички плащат?
отговор Сигнализирай