IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БСП скочи да брани спрените влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
не ми е ясно....
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Що ривете като магарета, а не се борите за правото си на достоен живот?ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО НА ПЪТНИЧЕСКИТЕ ФУНКЦИИ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА Е СОЦИАЛНО! ТАКА Е В ЦЯЛ СВЯТ!Останалите алабализми са просто или глупости или с цел извличане на облаги от определени партии или частни лица!
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До РудиКрадете за това няма
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Банкя, Перник и др. в Софийска област имат хубави шосета и магистрали и влакове не са им нужни. Не стига че са богати а и трябва държавата да им плаща субсидия за евтини влакове.
отговор Сигнализирай
54
Руди
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До като е криза 59 Ама то тук в СОФИЯ няма криза бе другарююююю.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
И аз не искам да плащам данъци на държавата за други жп линии и ремонти, ако не мога да пътувам с влак. Като съкращават влаковете, трябва да нарежат и жп линиите.
отговор Сигнализирай
52
Х
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
БСП 100 години брани фалирали нерентабилни и крадливи структори.
отговор Сигнализирай
51
като е криза
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Почвайте първо със съкращенията от София - министри, депутати, кметове, градски транспорт, топлофикации, болници, МВР и т.н. всичко гълта яка пара в София. Нужни са икономии от поне 10 милиарда лева на година в София. И така после и в провинцията. Тогава и БДЖ е нормално да се съкрати. Но да съкращаваш само парите за БДЖ без другите реформи, не е честно и то се вижда че провинцията стана пустиня след 25 г. "реформи".
отговор Сигнализирай
50
az tam
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Как ми липсва мъдрия Орешарски. Как хубаво се справяше и с железниците и с майките и с пенсионерите, въобще на всички таковаше ... под ценните указания на Доган и вашия мишок. Досега БДЖ да беше продадено за 1 лев, боядисано в оранжево и да имаше на него вагон "Lafkа". Ама щото не успяхте да го откраднете Вие, надавайте жалостив вой сега.
отговор Сигнализирай
49
Пешко
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 23ами да се поучим от пропуските на англичаните - в евентуалните договори да е включена и модернизация например. В момента държавата няма откъде да извади толкова пари за да направи бдж конкурентна на автомобилите да речем. Затова и се прави от малкото към общото - първо Пловдив-Бургас и ПЕрник-София, после Бургас-Варна и София-Пловдив, после София-Русе, София-Видин, Видин-Русе, Русе-Варна и т.н.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Спада на населението след 1989 г. е рекорден и нормално спада и броят на пътниците на БДЖ. Магистралите също не са натоварени оптимално. Българите емигрират и естествено в чужбина населението расте. В същото време администрацията в София и кметствата по села и градове се е увеличила 4 пъти след 1989 г. и липсват съкращения въпреки населението е намаляло доста.
отговор Сигнализирай
Новини