IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БСП скочи да брани спрените влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
СТРАНДЖАТА
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Остават и още 17 мига от пролетта...
отговор Сигнализирай
46
Пешко
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Проверете кога са построени 70% жп линиите у нас - ще се изненадате
отговор Сигнализирай
45
БСП
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Във всяко село - гара!Позабравили сте съветските филми, другари и другарки! Няма такъв без влак! Как така без влакове!! Днес без влак - утре ще сте без БСП! Не може така!Венсеремос!
отговор Сигнализирай
44
ГЕРБ политика
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Там където има достатъчно евтини влакове на БДЖ, липсват автобуси. Там където ликвидираха влаковете на БДЖ, има доста автобуси, но на солени цени.
отговор Сигнализирай
43
Приватизация
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Помните ли как искаха да приватизират БДЖ, но само товарни превози, защото те били на загуба, а пътнически превози били на печалба.Сега защо спират пътнически влакове, сигурно защото са на печалба. Още тогава писах, че няма как товарни превози да са на загуба при положение, че влакът тръгва само, ако му е платено, а пътническият пътува без значение от броя на пътниците. Всички там само за далаверата мислят. Писна ми от тези промивания на мозъци.
отговор Сигнализирай
42
23
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Липсата на инвестиции води до нарастване на авариите, закъснения и фактически през 2001 г. до ренационализация на Railtrack, в резултат на което тя се превръща в квазидържавната компания Network Rail. И досега тя се финансира от данъкоплатците, а не от компаниите оператори, какъвто е първоначалният замисъл на консерваторите, разказа Джъстин Кое, аналитик от консултантската компания Eden Business Analysis.И те така. Ако не вярваш на мен, повярвай на англичаните.
отговор Сигнализирай
41
23
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Главният проблем на тази реформа е, че никой от новите собственици вече няма интерес да инвестира в железницата. Railtrack вече е частна компания и действа в интерес на своите акционери. Тя има фиксирани приходи от операторите на влаковете за използваните от тях линии и гари, но те по нищо не са обвързани с тяхната експлоатация, натовареност и ефективност на превозите. Компаниите оператори сключват франчайзинг за обслужването на едни или други маршрути, но само за 7 години. Изобщо не са заинтересовани да инвестират в линии, които скоро могат да загубят. Липсата на инвестиции води до нарастван
отговор Сигнализирай
40
Пешко
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
До 23Колкото за скръндзавото племе - социалистите като паднат от власт и почват да мрънкат пари за това, пари за онова. Но докато са на власт крадат и манипулират - от 25 години преход почти 18 години управляват те и техните патерици ДПС и единственото читаво нещо е плоският данък. Сега искат да го махнат и да се въведе прогресивен, ама от кой ще го вземат не е ясно. Със сигурност не и от Гергов и Ковачки
отговор Сигнализирай
39
23
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Тогава никой не е предполагал, че популярността на влаковете отново ще нарасне, особено в гъстонаселената Югоизточна Англия, където милиони хора всеки ден стигат до столицата с влак. Второто съдбоносно решение за железницата е идеята за приватизация. До 1980 г. царува идеята, че релсовият транспорт е умиращ. Затова консерваторите разработват план за преструктуриране и приватизация. Цялата железопътна инфраструктура трасета, гари и депа, е извадена в отделна компания Railtrack, която през1996 г. е приватизирана.
отговор Сигнализирай
38
23
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Под ръководството на Ричард Бичинг, назначен за шеф на монопола British Rail, от 1950 до 1975 г., дължината на железопътните линии е съкратена от 33.8 хил. км до19.3 хил. км. Броят на гарите е съкратен три пъти до 2000. Разходите за железницата са съкратени 3 пъти. Задействан е нов план Топор-Бичинг-2, който предвиждал орязване на железниците до 11 000 км. Демонтирането спира при лейбъристите. Бичинг е уволнен, когато вече е орязал линиите до 16.5 хил. км.
отговор Сигнализирай
Новини