IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски категоричен: Държавата защитава превозвачите!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Лампичката свети ли? Поне Павлов е ваш човек!
отговор Сигнализирай
10
Гурбетчия
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Много правилно, държавата защитава ПРЕВОЗВАЧИТЕ,а не шофьорите.Какво да говорим повече?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
до 4 и по кой друг начин се уреждат?Ами нишите да се уреждат, като черногорците или като хърватите все малки държави по малки три пъти от БГ
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Държавата защитава и шейнарите. Дядо Мраз от Москва с шейната се катурнал и едно от джуджетата паднало зад борда.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Не съм против министъра , но нека да се помисли и за такива като мен, които не могат в колектив да работят и да са безотговорни. Когато си частник носиш си отговорността сам и не търсиш партията.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
В ЕС освен от Франция, Германия има и хиляди частни камиони и от Македония, Хърватско,Словения, Австрия ,Унгария. Много по малки държави от България НО В ТРАНСПОРТА, МНОГО ПО УРЕДЕНИ.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
ДО 2 НЕ СЕ ГАВРИ МАКРОН С ТУРСКИТЕ ТИРАДЖИИ. ЗАЩОТО ТЕ СА СИ СОБСТВЕНИЦИ И ТЕХНИ ГЛОБИ И ДРУГИ РАЗХОДИ СИ ОТИВАТ ПО ИМЕННО НА ФИРМАТА. И е таман..Тука при нас не е таман, в България фирма "пунтика и пластика червен байрак" оод как ще и сложиш глоба ако стигнеш до съд.Тогава в съда идват "гнилите ябълки " така ли разбираш конкуренцията.
отговор Сигнализирай
4
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Що Франция не се изгаври с турските ТИРАДЖИЙЕй още един всезнаещ! Това е вътрешна политика на ЕС. Турция и нейните шофьори се уреждат по друг начин. И, заради това Ердоган се натиска за ЕС!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
до 3 НЕ ЧЕТЕШ ЛИ 100 000 ПРЕВОЗВАЧИ!!!!КАМИОНИТЕ С ТИР регистрация са под 1000. Това показва че другото извън камионите са на ЯСЛА. И ЗА ТАЯ ЯСЛА ОТИВАТ НАЙ МНОГО ПАРИ.2 Милионите собственици на такъв превоз от ЕС. НЕ ЖЕЛАЯТ ТАКА НАГЛО И МАНИПУЛИРАНО ДА ГИ РАБОТЯТ СОЦИАЛИСТИ - КОМУНИСТИ ПА БИЛИ ТЕ МНОГО УЧЕНИ, МНОГО СИНЕОКИ ИЛИ СВЕТЛОКОСИ.3 АКО те започнат протести , какво ще правите, С ПЛЮНКИ ЩЕ ВИ УДАВЯТ.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 7
Целта на Макрон, Меркел и Сие е друга. Тях хич не ги интересува кога, колко и с кого спят нашите шофьори. Целта на цялата операция е транспортните фирми да се преместят от България във Франция или Германия и да оперират оттам. Да плащат там разходи, данъци и осигуровки. Да си харчат и реинвестират печалбите там, не в България. Да привикат шофьорите и да ги назначат в регистрирани там фирми. Тираджии се търсят под дърво и камък. Готови, обучени, опитни, ра
отговор Сигнализирай
Новини