IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ да се преструктурира до 2024 г. Иначе идва европейски превозвач


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Циник
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Никой няма да дойде да става ЖП превозвач в тази държава. Ще дойде само някой мошеник за да нареже железата за скрап и толкоз.Кого да превозва?България е депопулирана, селата са с по 5 баби на кръст.
отговор Сигнализирай
19
Глупости
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 7
От тая т.н. "социална дейност" на БДЖ, сме в тая система за скрап и мръсотия в железниците!НАВСЯКЪДЕ В ЕС -ЖЕЛЕЗНИЦАТА Е СКЪП ПРЕВОЗ!НЯМА ЕВТИНО И ЗА "без пари"!ЩОМ ИСКАШ ДА СИ БОГАТ , ЩЕ РАБОТИШ И ЩЕ СЕ НАУЧИШ ДА ПЕЧЕЛИШ С УМ И РЪЦЕ!ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ПРЕВОЗ , НЕ Е ЗА ЛУЗЪРИ И ХОРА НА СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ , БЕЗ РАБОТА И ОБРАЗОВАНИЕ!ОБРАЗОВАНИТЕ ---ДВИЖАТ СВЕТА!/..не при.ми.тиви.те и глупаците.../ ТОВА ВИ ГО КАЗА И КОМУНИСТА РАДЕВ!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 0
БДЖ се преструктурира вече 30 години. И колкото повече се преструктурира, толкова повече се изхвърлят стари кадри и се земат роднини на ръководството. Сега вече там сите са шуранайки и баджанаци на шуранайките. Станаха едно голямо роднинско семейство. Няма дипломи, няма образование, важното е да си роднина.
отговор Сигнализирай
17
Дървар
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Тиквата само машинист не е бил. Но руснаците каквото не могат да откраднат, то почва да се руши.Железницата пряко влияе на доходите на Лукойл. А само разписанието да се регулира и бензиностанциите ще изсъхнат като всичко стане удобно за хората. Мутрата от Банкя има интерес в контрабандата на горива. Железницата му е конкурент. От Ц. Гара до банкя с в влака е 20 минути за левче. С гр транспорт 2 часа и 5 лева в посока.
отговор Сигнализирай
16
До 16
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Вече не сме с Русия, червен *** такъв. Тихо там, живей с римляните в името на интернационализма и трай.
отговор Сигнализирай
15
БДЖ София
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Белград Будапеща се строй скоростна линия,България нема линий за влакове ,РЕТРО стила си остава верни да каруците от 60/70 години.Бъдещете тое в метро или движението.Не замръсява,няма задръстване от автомобили,няма катастрофиПарите отидоха за самолети Ф16 американските кошници.Русия щеше с намаление да ни даде нещо.А и войска няма ,за бизнеса трябва да мислиш както с турския газ поток.
отговор Сигнализирай
14
До 9
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Железниците имат и социална функция. А иначе е много по-лесно влак по основна линия от София Пловдив да спира в селата по пътя отколкото да има автобуси
отговор Сигнализирай
13
Виктор
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
А така да стане частно. Сега БДЖ е гола вода, поне после да сложат нови влакове. Ееее цената ще е друга, *** по други влакове да има.
отговор Сигнализирай
12
селянин
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
За 30 години кражби в БДЖ няма нито един осъден.
отговор Сигнализирай
11
фатмака
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Няма смисъл да се чака, да идва външен превозвач.БДЖ както бившето Енерго сега НЕК бяха строени с парите на данъкоплатците по време "соца". След 1989г същите бяха приватизарани и обрани, след което НЕК премина във външни фирми, но със същите български работници. БДЖ трябваше също да премине във външни фирми.Другаря -министър Мутафчиев нищо не направи и дефакто фалира БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини