IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ да се преструктурира до 2024 г. Иначе идва европейски превозвач


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Защо триешш ве налъм!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До Анонимен 6Една от причинте, да натискам за автомобил, беше че БДЖ са просто ... ужасен метод на транспорт. Ако не те ограбят, ще се умиришеш на ... някакви гадости, влака се тресе, студено е, мръсно е, бавно е ... а цените гонят тези, на автобусите. В други европейски коли, е напълно възможно, човек да живее без автомобил и да се придвижва между градовете при нужда.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До Анонимен 6Стига да има хора, ще има и превоз, аконещата са нормали. Сега, няма как да очакваш, ако в районна има останали 20000 души, от които 15 го позлват редовно, да се подържа линия ... зьа съжаление.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Ако дойде някой отвън (или дори някой отвътре, който не им играе по схемите), ще им се стане много мъчничко на превозвачите.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
От 20 години се краде със съдействието на полицаи ,които бяха назначени по жп гарите да опазват реда и спазват законите .
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
БДЖ навремето е бил основен транспорт за стоки и хората между градовете.В момента е в това състояние защото не се поддържа години наред корупция и кражби и ето го резултата.Което спираловидно води до по малко пътници защото вее автобусния транспорт и личните автомобили са масови а не дефицит и ето как ако БДЖ или трябва да са адаптира към условията на днешния ден или ще бъде заменено.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Европейски превозвач, разбирай румънските железници ще дойде да поеме каквото е останало от товарните превози и да поддържа няколко печеливши пътнически линии. Подбалкански, теснолинейки северозападната България, да се оправят с бусче веднъж на ден
отговор Сигнализирай
3
До 1
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 2
Я си помисли защо в държави като Франция, Германия, Япония, където и гражданите са по-богати и магистралите им истински и много повече не само имат железници, но и вкарват милиарди в тях. Тук просто безхаберието и корупцията доведоха до разсипия. А много хора не мислят само как да идат до море по магистралата, а да се придвижват до общинския или областния център дори и зимата, когато второстепенните пътища са засипани
отговор Сигнализирай
2
Наблюдател
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Никакъв европейски превозвач не идва. Идват каруците и почват да товарят джилезу.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 23
БДЖ през комунизма беше супер. Тъпчехме се в нощния влак с кашони, вързопи и всякакви торби. Ама тогава всички бяха бедни и нямаше магистрали. Сега всеки си е в колата и БДЖ потъна а и автобусите са по евтини
отговор Сигнализирай
Новини