IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Магистрала "Люлин" готова до май 2011


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

120
Иван
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
Да им чудиш на тия от ГЕРБ. Всъщност те на се различават по нищо от БКПейците, ДЕПесарити и прочи е партийци. Какво каже Вождът е истина, коато не се нуждае от доказване. Така много хора повЕрваха на Симеон. Каквито сме си, такива ще ни управляват. Искатме да ни лъжат, а не да гледаме реално - получаваме си го. ББ просто е преработен и подобрен вариант на Жоржи. И той какъв успех имаше преди време.След време ще разберем как ни е краде в момента ББ.
отговор Сигнализирай
119
ПИТОН 357
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Росен Плевнелиев да обясни защо е възложил строежа на магистрала Тракия на Васил Божков. Не е ли имал информация за тежкото финансово състояние на неговите фирми и как така Васил Божков няма алтернатива, та само той строи и при тройната коалиция, и при гербаджии.
отговор Сигнализирай
118
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 14
Долу долната комунистическа ***, която се е нарекла ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
117
ИНФРАСТРУКТУРА
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Терминали за контейнер, магистрали които са връзки до следващи терминали и до крайните получатели!Най-накрая след една година и нещо управление на ГЕРБ вече имаме план как да се развиваме и как да излезем от кризата и раздвижим икономиката си! Защото държавата е тази, която трябва да осигури условия за ръст на икономическата активност в стратегически подбрани сектори с висока добавена стойност, което ще снижи и безработицата.Не икономиите на всяка цена, а целевите разходи и икономии, насочени към стимулиране на икономиката, инвестициите и потреблението, могат да доведат до успешно и бързо излизане от икономическата криза.За съжаление досега се действаше на парче и някак без план объркано и в хаос! А да не говорим че се пропиляха стотици милиони левове за всекви неща дето нямат никаква добавена стойност за в бъдеще за икономиката ни или по-точно минимална!Единствения реален проект реализиран от ГЕРБ с висока добавена стойност е АМ Тракия! Сега вероятно ще се добави Струма и Марица! Като добавим София-Калотина и автомагистрала Хемус плюс изказаното от премиера публично-частно партньорство за развитие на пристанищата имаме нещо като план! Защото Румъния само от пристанището няколко милиарда всяка година! За Гърця като е фалирала даже имаше конкретни цифри когато постоянно се шумеше по медиите 12 милиарда евро на година. Пак от пристанище специализирано за втечнен газ! В апликационната форма която предстои да бъде одобрена от ЕС сметките са че за 10 години минимума дори без пристанищата допълнителна добаване стойност от Тракия ще е 1 милиард евро! А с пристанищата представете си за какво говорим? Идеята е добра и осъществима! За разлика от енергийният център на Гоце! Тук не става въпрос за руски проекти. Напротив магистралите - с парите на ЕС! Пристанищата с парите на българският данъкоплатец и частни инвеститори! Терминали за контейнер, магистрали които са връзки до следващи терминали и до крайните получатели! И разбира се късмета, че географски сме на перфектното местоположение! Трябва много работа. Много мисъл и мениджъмнт и най-вече Плевнелиев да поеме транспортното министерство. Защото тоя Цветков е доказан некадърник е ***. А и не се радва на доверие в ЕС напратови след корупционният скандал с търга на НКЖИ е хубаво да му се намери място някъде извън правителството!Това което прави Борисов и това което ще прави Обама е принцип за възстановяване на икономиката на една държава, който е написан от десетилетия в учебниците по икономика.И Айзенхауер след като е видял аутобаните в Германия където е бил като войник е строял магистрали! Всеки го прави. Това е ПРАВИЛНАТА политика. Свалям шапка на това правителство, че в крайна сметка се движим в правилната посока, т.е. създаването на инфраструктура. След като я има нея и след като и съдебната, законодателната и изпълнителната власт заработят, тогава могат да се привличат вече и инвеститори.
отговор Сигнализирай
116
до справка
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
еди колко хил. куб.м. изкопи , насипи ,това дето си го писал ми прилича на изказванията на Емел Етем -"министерството на бедствията и авариите ви предупреждава да бъдете внимателни"-хахах,те също носеха пръст и бетон и наляха милиони в джобовете и сметките си !а бе кво става с женицата ,бедната Емел>>>
отговор Сигнализирай
115
ЦЕЛ №1 ЗА Б-Я И ГЕРБ
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Оттук нататък магистралата София-Калотина трябва да е приоритет 1 ЗА ГЕРБ, София и Б-я! Защото ще направи живота на софиянци поносим и придвижването в приемливи срокове от което ще спечели бизнесът, държавата и хората! Тъй като времето е пари и има изследване според което в задръстванията на София държавата и бизнеса губят около 1 милиард лева годишно!Като изкараш трафика по 4-те магистрала - Тракия, Люлин, Хемус и София-Калотина, печелиш на година 1 милиард лева само от намаленият трафик и задръствания в София!Ето как просто, точно и ясно за първи път се обяснава как София ще стане перфектен град за живеене:Тя ще включва и така наречената западна тангента, тъй като София има изключителен проблем, че там, където ще дойде магистрала Люлин", ще стане също жестоко стълпотворение от коли и камиони, задръствания, тъй като западната тангента на София е в едно изключително тежко състояние. Така че западната тангента е между връзката на магистрала Люлин" и връзката на бъдещата магистрала София - Калотина. След това следващият участък е северната тангента на София, която е изключително важна. Последният, четвърти участък е източната тангента на София. По този начин целият транзитен трафик през магистрала Люлин" по западната тангента през София-Калотина по северната тангента и през източната тангента заминава за Хемус" и Тракия", без да влиза в центъра на града, за да направим София един прекрасен град за живеене", каза Плевнелиев.
отговор Сигнализирай
114
53
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
РЕАЛНО Е ДА СЕ ОТКРИЕ ПРЕЗ 2013г... НА БОЙКО Е ДОКАЗЪЛ ЧЕ ЗА НИЩО НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ВЯРВА...ДНЕС ЕДНО УТРЕ ДРУГО ,ЛЪЖАТА Я НЯМА ЗА НИЩО..
отговор Сигнализирай
113
До 111
преди 14 години
Харесвам 24 Не харесвам 16
Ти не гледай изказванията на ББ, а погледни тройната коалиция как ограби държавата ни без никаква милост.
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
Само ББ ще успее да озапти развилнялата се *** от мошеници и престъпници, които редяха благи приказки, а в същото време организираха ограбването на БГ така като и турчин не е грабил.
отговор Сигнализирай
111
справка
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 13
Я да видим каква е всъщност истината :). Инфо УикипедияИзграждането на магистралата започва на 31 януари 2007 г. и според предварителния проект трябва да продължи 3 години. Тогавашният министър-председателят Сергей Станишев прави първата символична копка на трасето с багер на турския строителен консорциум "Мапа Дженгиз" ДЗЗД. Към юли 2008 година биват изпълнени 303 хил. куб.м изкопи, 152 хил. куб.м насипи, 10 хил. куб.м бетонови работи, 2023 изливни пилота и са използвани 1100 тона стомана. Срокът за откриването на магистралата е 30 септември 2010 г., но министърът на регионалното развитие от кабинета на Бойко Борисов, Росен Плевнелиев признава, че този срок не е много реален, но може да бъде спазен.Според информация от средата на 2010, магистрала "Люлин" ще бъде готова на 15 май 2011 г.Като гледам изказването на Бокчо то май излиза, че тия преди него са построили бая повечко за 2,5 г. отколкото той за година и половина.
отговор Сигнализирай
Новини