IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката тласка към фалит БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
Интересна работа.Що не казаха преди изборите ,че ще уволнят 2000 човека от БДЖ или че ще се вдига цената на тока.На гласувалите за ГЕРБ честито.
отговор Сигнализирай
27
до 17
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
ГЕРБ тласка страната към фалит,но това е друг въпрос...... ---Това на партийната сбирка на БКП ли ти го казаха?
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Aлоу, БДЖ е фирма, която цели ако не печалба, то поне самоиздръжка! Това не е социален дом! За какво да се поддържат линии, които превозват днес има няма 20 човека, като за тази цел да са заети 30? Я се осъзнайте малко... и аз искам държавата да ми дава 1000 лв и да не пипам нищо по цял ден, *** няма...
отговор Сигнализирай
25
до: 22
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Да ама Бойко не ремонтира малки пътища...парадокс, както всичко в ГЕРБ...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
БДЖ има 400 милиона евро дългове.Все едно ДойчеБан да има 30 милиарда евра дългове.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
има много от БДЖто които се шматколеват и чакат само заплатата си- както и от БАН.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Преди 100 години, когато нямаше нормални пътища БДЖ беше напредъка, но в момента 70% от линиите са губещи и трябва да бъдат затворени!Истината е, че ефективно БДЖ може да има само ако се ремонтират основните линии и там се пуснат влакове с по 200-300 км в час скорост. До малките селища няма нужда да ходи успоредно влак и автобус. По добре е само малки автобуси по ремонтирани пътища!
отговор Сигнализирай
21
Електронен адрес
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Финансовите показатели са интересни само за спекулантите и нямат нищо общо с действителното положение на нещата.
отговор Сигнализирай
20
До №3
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
С кое е прав Мовсковски бе, 3? Че трябват реформи в БДЖ ли? Тва и баба го знае? Ама шефът на БДЖ хабер си няма как да вдигне приходите и какъв е смисъла от разкото уволняване на толкоз работници. Единствената цел на Московски е да бъде харизано Товарни превози, единственото печалившо звено, на Домусчиеви или други подобни. В богатата Словения, Белгия и Франция например ЖП-тата им са държавни. Като продадат Товарни превози с какво ще връщат даевма за БДЖ, поцял свят пътнически превози са на загу
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Цигари,хляб и бира да има нищо не ни трябва ни железници ни магистрали:)
отговор Сигнализирай
Новини