IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката тласка към фалит БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

58
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Стачка до дупка. В европа постоянно има стачки.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Много убави икономисти имаме....Когато народа недоволства тва икономически не е убаво...било лошу...най-убаво е да сме на по една паничка чорба....И тоя убавец е за пред стената... Ми стачката за тва се използва по светЪт бе убавец...чрез икономически натиск т.е. зьпльхь от фалит, собствениците да са принудени на изпълнят исканията на стачкуващите. За кво друго е стачката бе убавец ? За новини по вестниците ли ?
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
ГЕРБ спокойно може да вдигнат данъците върху бензина и колите и с тях ще се покрият дълговете на БДЖ. Така ще се направи жп транспорта по-евтин и конкурентен на частните рейсове и таксита. Фалит на БДЖ е изгоден само на близки до ГЕРБ частни таксиметрови фирми.
отговор Сигнализирай
55
кенефа на Европа
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Всичкото е мафия! Пропаднала и скапана държава! След като са на загуба пътническите защо не ги намалят с 30-40% , за да станат по рентабилни?? Верно така или иначе са си мизерни влаковете и то много мизерни, но ако ми е доста по евтино бих се прежалил! Както и много други хора, тогава вече ще е друго! За влака е все тая дали вози 50 или 500 човека, Нали Дянковина се хвалеше, че след като намалили таксата за преминаване на Дунав мост, приходите са се качили 3 пъти! Просто не искат...
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
марио спамър си и дразниш :)
отговор Сигнализирай
53
иван иванов
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Другари и другарки, всички които се мислите за УМНИ я по-добре да отидете на кино и да гледате филма на Владо Въргала, а именно Операция Шменти капели. Там другари и другарки ясно е обяснено как трябва и как стана и продължава да затриват нашата Майка България. Всичко това става под диктовката на Запада, Щатите, Израел и разбира се Русия. Ние само се караме и дразним, а те точно това и искат. Няма производство, няма БДЖ, няма нищо, няма и БЪЛГАРИ. да живее ДЕМОКРАЦИЯТА....
отговор Сигнализирай
52
Боко Тиква Празна
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
За туй ли ви правих магистрала, да се возите във влаковете бе, ваща мамка???? За туй ли се набутах, а?????? Нали трябва да си избия разходите, като ви доя с тол-такса и акцизни горива!!!!! Марш по магистралата с гробниците на западна европа с калпав бензин от 2.70 литъра.!!!
отговор Сигнализирай
51
акире
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Ясно е ,че ако искаме да имаме хубав ЖП транспорт, трябва да има промени и съкращения на линии, вагони и служители. БДЖ е в доста по голяма конкуренция от преди 21г. За тези године за БДЖ не се реализираха никакви промени да се напасне към новото / е видно е само мотрисите на Сименс /. За да има модерно действащо удобно БДЖ, трябва да преглътнем промените. Виждал съм влакове с по 5,6 човека. Или пълни с *** които не си плащат. Кой от Вас и кога последно се е возил на влак? Е така докога?
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Значи аз мога да загубя работата си, а тези другари от бдж не?
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 9
ГЕРБ носят основна вина за фалита на БДЖ, защото те не закупиха нови вагони и локомотиви, а похарчиха милиарди евра за асфалтови магистрали и строежи от пепел, прах и кал. Сега при фалит на БДЖ Дянков ще трябва да търси най-малко 1 милиард евро заеми за нови локомотиви, вагони и жп релси иначе страната ще се върне в 19 век, когато хората са се движели с каруци. По същия начин се ликвидира и АЕЦ Козлодуй и хората ще стоят на свещи като в 19 век.
отговор Сигнализирай
Новини