IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ със 150 влака по-малко. Кои са те?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

113
наблюдател
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
управата на бжк нямат добро отншение към локомотивния си персонал неподхождат профисионално вземат необмислени решения делят си хората .......много жалко!
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Може да пътуваме по-скапано, но за сметка на това,по-скъпо!Един от девизите на ГЕРБ !
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Аз съм от същото депо то са отчетнички ,склададжиики /на празни складове/ и тем подобни измислени длъжности всички наши хора ,които като стане въпрос за оптимизации никои не ги брои за живи .
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ревизор-вагони съм вече 32 г.Когато бяхме Вагонно депо/няма да кажа кое/бяхме към 800 човека заедно с ремонтните цехове и има няма 30 души администрация и те работиха само на хартиен носител.Когато съкращаваха персонал/от нас разбира се/тях не само ,че не ги бутнаха,но и назначаваха на наши позиции та досега.АДМИНИСТРАЦИИТЕ СА ПЪЛНИ С ТАКИВА.Те изатова сега се свиват кота мишки в кьоше.Ама няма и никой не иска да се разрови там,щото това е ТАБУ като в цялата ни скапана за съжаление държава.
отговор Сигнализирай
109
Емигрант
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
aide gerbercheta sq she prodadete prodaite posle i relsite na vtorichni i da se znae pak posle kajete che nqkoi drug gi e otkradnal ;d
отговор Сигнализирай
108
varg
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
така става като гласувате за герб.след Иван Костов те най-много съсипаха българската икономика.
отговор Сигнализирай
107
истината 2
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Това го предрече още преди 2 години бившия началник на ремонтен цех в депо надежда Г. ДАВИДОВ КАТО БЕШЕ СЕ УБЕДИЛ ЛИЧНО КАКВИ КАПАЦИТЕТИ СА СПУСНАТИ ЗА ДИРЕКТОРИ В БДЖ.На интересуващи се журналисти би казал много .Може да го намерите на входа с бариерата на ст.Б.Армия .
отговор Сигнализирай
106
bdz
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
чуите дами и господа,работя в системата 23 години.докато в тази организация бдж и нкжи не се съкрати паразитната администрация ,която постоянно се увеличава с нови длъжности на роднински и рушветчииски начала с излишни длъжности.назначават се помаци и *** ,а българи с висше образование подали молби в тази система от години не се приемат на работа,защото сегашните началници назначени без образование се страхуват от изместване поради некадърност няма да има оправяне.гара Септември е пример.
отговор Сигнализирай
105
истината
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Влаковете се закриват, защото тези две години бяха замразени всички видове ремонти . Последните внесени преди 4-5 години вагони втора употреба от Германия , на който се разчиташе през последните години излизат за заводски ремонти.Само.че БДЖ нямат сключени договори със заводи и вагоните са обречени разграбване , пътниците стават крепостни селяни .Тази истина се знае от всички железничари и интересно , защо синдикалистите не казват истината слушайки лъжите на министъра и подчинените му.
отговор Сигнализирай
104
Иван
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
При съотношение администрация-работници 60/40(по думите на Ал.Цветков,преди да стане министър на транспорта)и сегашното 90/10 съкращение на работници-администрация.....Не 150 влака,а всичките да ги спрат-няма как да се излезе от положението!Никой ли не го вижда това?!Докога ще си заравят главата в пясъка и ще чакат да отмине ...Знаете ли,че окото на щрауса е по-голямо от мозъка му?Това -сериозно...
отговор Сигнализирай
Новини