IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ със 150 влака по-малко. Кои са те?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

93
pege
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
какво ще се возите по магистралите на бате бойко. ХА ХА
отговор Сигнализирай
92
Ju
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Ама човек, и нови релси да сложиш в дефилето например там повече от 40-50 км. ч. няма как да се вдигнат. ВИсокоскоростни влакове могат да вървят единствено на равни участъци. СОфия-Пловдив е такъв.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Изобщо някой от костюмарите пропътувал ли е през повечето ЖП линии през натоварените часове да седне да обмисли и оптимизира трафика - май НЕ Е!Какво ми се пишат "мениджъри" загрижени за компанията тогава???
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Нека като за начало директорите на БДЖ си съкратят автопарка и минат на градския !Не мога да разбера как най-доходния наземен транспорт е в това състояние?Интерсна ми е фразата "имало алтернативен транспорт"!!!Еми като автобусните компании са сучастие на директорите на БДЖ какво може да се случи:Отклоняване на пътниците разбира се!!!
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
а пък североизтока - и на картите им го няма даже :(сякаш не за България, ами за територията на Канада говорим
отговор Сигнализирай
88
sd
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
87
до 86
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Така е, връзките север-юг в България куцат и с автомобил и със влак..... Посока Изток-Запад строителството е по-лесно и за това е наблягано в това направление...
отговор Сигнализирай
86
opa
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Аз съм от редовните пътници на БДЖ,и в момента ме втриса че спират пътнически влакове.Защото как ще ходим на работа ,а учениците какво ще ги правим.По нашата линия последният влак е 19,45ч и с него масова се прибират ученици,как ще пътуват тези деца.За сведение автобусния транспорт не е по джоба на всеки когато ходи на работа и у-ще.Автобусен транспорт и аз мога да ползвам,ако ми се наложи на 2-3 месеца един път.БДЖ е социален транспорт............
отговор Сигнализирай
85
grep
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
до 84: Съгалсен съм, че разходите за високоскоростна мрежа на 160 км/ч не са оправдани, но не съм съгласен да кретам с 50 км/ч от Русе до Шумен и да ми отнеме повече време от самолет до Берлин (с чакането на летището)...
отговор Сигнализирай
84
r3v0lv3r
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
Аз, не ползвам БДЖ откакто вече не съм студент и нямам 50% намаление, тогава се примирявах със нормалните 30 минутно закъснение,мръсотията,липсата на каквото и да е било обслужваване....В момента предпочитам да пътувам с автобус , стига 1-2 часа по-бързо, а парите са едни и същи.БДЖ плаче за преструктуриране поне от 20 години, писна ми да се наливат пари и да се храни персонал, а да не получавам нищо в замяна. Когато влаковете станат бързи,удобни и чисти,тогава трябва да има заплати.
отговор Сигнализирай
Новини