IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Или реформи, или БДЖ отива при "Кремиковци"!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
БДЖ отива при "Кремиковци" - да се чете така: БДЖ ще бъде закупена от поредното подставено юридическо лице на ***, което вече има ясен бизнес план и контракти, да реализира всичкото желязо от съсипаното държавно предприятие за железопътен транспорт. А служителите ? Да го ду.ат бедните, частната инициатива е такова нещо, никакви социални програми няма да има вече. Апропо що стана с "Лупи", влезе ли в затвора, кой спечели делото с Кремиковци, нещо не пишете за него напоследък ... :-)
отговор Сигнализирай
58
В Кремиковци . . .
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
И защо само БДЖ?И шосетата и мостовете и болниците и министерствата и училищата....всичко трябва да отиде в Кремиковци.Нали по икономическоюридическите закони изброените неща не ни носят печалба,значи са за унищожение.Да продължим делото на сдс и Иван Костов до край.И никой не се противи.
отговор Сигнализирай
57
До 40
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Еми няма, защото Костов прибра всичко!
отговор Сигнализирай
56
една българска овца
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
"Правителството в Атина отстъпи пред обществения натиск Социално слабите са освободени от новия данък недвижими имоти"----------------------А ТАКАВА НОВИНА, ОТНАСЯЩА СЕ ЗА БЪЛГАРИЯ ЩЕ ИЗГЛЕЖДА ТАКА:"Правителството в София оказа брутален психически и физически натиск върху обществото. Социално слабите са изнудени от новия данък върху данъка на недвижими имоти"
отговор Сигнализирай
55
Иван
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
ДО 47 : Ако си собственик на фирма и печелиш 10000 лв а даваш 50000 от къде ще започнеш - ще ревизираш фонд работна заплата - ще огледаш работните места - къде има хора които не знаят защо ходят на работа и на път за табота се зареждат с най големите пакети слънчоглед.Всички знаят че щата в БДЖ е раздут и има хиляди излишни хора.Така беше и е в много държавни структури които изяждат държавния бюджет и не внасят нищо насреща.Време е за промяна - със стачка или не БДЖ трябва да започне да печели.
отговор Сигнализирай
54
Трайчо
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
БАН и БДЖ. Последните крепости на Комунизма! Първата за Червените Номенклатурни Учени, втората за по-простоватата Червена Номенклатура. Мечтата на всеки селски кмет от БСПето беше, след мандата да го назначат в БДЖето и там да се пенсионира. До сега работеше, ама от тук нататък..... Затова е тая яростна съпротива.
отговор Сигнализирай
53
Психопати на власт
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
"Ние сме заявили, че от тази позиция няма да отстъпим, вървим напред с реформите. Или алтернативата е - БДЖ отива при "Кремиковци", обяви Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг "Български държавни железници" ЕАД. Ето биографията му: Владимир Владимиров е роден през 1967 г. в гр. София. Завършва специалностите "Международни икономически отношения" и Финансов мениджмънт" в УНСС - гр. София. Притежава магистърски степени по Бизнес администрация" от Виенския икономически университет и Moore School of Business към Университета на Южна Каролина, САЩ. Член е на Асоциацията на сертифицираните експерт счетоводители (АССА) в Лондон и има придобита степен Сертифициран счетоводител". От 2003 г. до настоящия момент заема длъжностите финансов и изпълнителен директор в няколко български компании. От октомври 2009 г. е председател на Съвета на директорите на Холдинг Български държавни железници ЕАД. Основните му отговорности са свързани с провеждането на реформите в компанията. Ако някой обикновен човек прочете биографията му, ще се хване за главата обяснението е по-прозаично:Акъл море, глава шамандура!Поредният психопат, зазубрил популярни брошури от времето на Татчър и Рейган държавата е лош стопанин, преклонение през великия чужд инвеститор, структурни реформи тоест съкращаване на работни места и приватизация и т.н. БДЖ съществуват от повече от сто години и ще продължат да съществуват. Но за да са на печалба, просто хората трябва да имат пари да пътуват, а предприятията в България да работят. Разрушавайки тежката промищленост, вече в РБ всичко е на загуба освен самолетните линии до Брюксел, нали такива главочи като Владимиров постоянно летят там. В Китай железниците са основен обществен транспорт, просто защото са най-евтини и сигурни заедно с водния транспорт. Китай развива енергетика и тежка промишленост и реално производство. Кое е печелившо в България погребалните агенции и заложните къщи, но и това до време. Време е у нас да се назначават ръководители само след психотест.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
DA SE SAKRATQT ADMINISTRACIATA V BDJ A NE RABOTARITE,NO ZA SYJALENIE 6TE IZLE3NAT DA STA4KYVAT SAMO RABOTNICITE :( ONIA MI6KI 6TE SE SKATAQT NQKADE S SINDIKATITE TA TOPLI4KO I 6TE SI GLEDAT SEIRA
отговор Сигнализирай
51
Македонче
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 13
Татарите сте штур народ. Баба ми казваше "Се насластил како тута бугар на петмез". Коя нормална нация и държава ште си я разсипува железната пруга осим вие татариштата! Глупи азиати ей, аспаруховски коняри смрдени
отговор Сигнализирай
50
ХАПЧЕТО
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
а колко вагона и влакови ще отидат за скрап/ а какви мангизи ще направят бедна ти фантазия/
отговор Сигнализирай
Новини