IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

110 влака замръзнаха по гарите на България


Обратно в новината

Коментари Коментари

258
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Следя внимателно ,,стачното движение ,, в Бг , голяма част от което е инициирано, организирано и провеждано от синдикатите.Единствено мога да кажа, че до настоящия момент всички, всички без изключение искат ПАРИ. Не повече работа, не развитие, не ангажименти и повече отговорности , а ПАРИ. И ако може всички лежпери, безхаберници, търтеи, връзкари и слагачи в раздутите административни щатове да са си на работа во веки веков.Пфу...Жалко, а в скапани предприятия има и свестни отрудени хорица ....
отговор Сигнализирай
257
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
НЕКА СЕ НАСЛАДИМ НА РАБОТАТА НА ГЕРБ МОЛЯ НЕ СЕ КАРАЙТЕ ПО - ФОРУМИТЕ !!!
отговор Сигнализирай
256
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 13
СТИГА СТЕ СЕ КАРАЛИ БОЙКО ИМА ЦЯЛАТА ВЛАСТ ТОЙ ЩЕ НИ ОПРАВИ ВСИЧКО КОЕТО ПРАВИ Е ЗА НАРОДА - ДА НЕ МИСЛИТЕ ЧЕ ЗА НЕГО ГО ПРАВИ, АБСОЛЮТНО НЕ !!!
отговор Сигнализирай
255
дедо
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
глей са, тоа е егати пича 3000км со кола натам и 3000км обратно, тоа не обича себе си, не се уважава, ама никак.
отговор Сигнализирай
254
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
ЩО СЕ КАРАТЕ БЪЛГАРИЯ Е СУПЕР ВСИЧКО Е СУПЕР - НАЛИ ГРАДЯТ ДЪРЖАВАТА СПОКОЙНО ХОРА НЕ СТАЧКУВАЙТЕ ВСИЧКО ЩЕ ГО ОПРАВЯТ ГЕРБЕРИТЕ , НЕКА СЕ НАСЛАДИМ НА РАБОТАТА ИМ МОЛЯ
отговор Сигнализирай
253
аз
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 19
Трябва да се съкрати персонала,БДЖ да излезе на печалба и да почнат да се реконструират и влаковете и железниците като цяло.........Това не правено цели 20 години...Иначе просто пак ше тъпчем на едно място,даже ще става и по зле,защото ше се трупат повече дългове,и ше затъваме повече и повече
отговор Сигнализирай
252
2
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 21
Напълно против стачката съм....Значи да си оставят нещата така,БДЖ да трупа дълкове и ние данъкоплатците да ги плащаме?Да остант тея на работа ше си получават мизерни заплати,без шанс за каквато и да е преспектива.Пак ше бъдем най последни по конкурентно способност в Европа ,и пак ше имаме най скапаните влакове в ЕС.......Просто трябва промяна.Жалко ,че тея хора дето едвам свързват 2-та края ше го отнесат,ама 500 млн дълдове не са се натрупали за последните 2 години и полвина
отговор Сигнализирай
251
дедо, дедо,
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ти си мислиш че си просто уникален, ама всъщност си уникално ***. казаха ли ти бдж от какво е съкращение? немското бдж е като тайванската американска валута. бедеже не е синоним на железница.Плюс това, аз в Германия бях с кола, но пътувах между малки градчета, всичките свързани с регионалния център с градски транспорт. Всеки божи ден редовите немци се качват на автобуса/трамвая и отиват на работа, Не става дума за огромни дистанции, макар че в случая, който цитирам е повече от Перник-София
отговор Сигнализирай
250
fff
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
БДЖ, БГ Пощи и изобщо държавата, не са хранилки за хора, които не са свикнали да работят и да са ефективни. Та там ситуацията е като преди 25 години - никаква работа за никакви пари. Кому е нужно? Лошото е, че читава реформа и добри железници едва ли ще видим скоро. Иначе съкращения му е майката, и в БДЖ, и в БГ Пощи. Трябва да се работи ей!
отговор Сигнализирай
249
тута
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Не ми е чудно че БДЖ е пред фалит Пътувах до морето с влак преди 2 -3 години И в двете посоки София-Бургас-София бях втрещена. Аз си бях купила чинно билет отиване и връщане , но ....и на отиване и на връщане имаше хора които дадоха на кондуктора пари на ръка при това символични Не направиха нищо че са без билети и гратис Дори се пазаряха докато не им дадоха нещо а други и нищо не платиха не ги и свалиха Еми как ще набавят средства и ще имат пари като...поне 7-8 човека не бяха платили Обидно(((
отговор Сигнализирай