IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

110 влака замръзнаха по гарите на България


Обратно в новината

Коментари Коментари

228
Някой си
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ех, голяма подкрепа, голямо нещо за едно губещо предприятие. Колко странно обача, преди години когато стачкуваха учителите за едни достойни заплати, за да се задържът и привлекът умните и образовани хора в училищата масово хората ги оплюха и подкрепата беше близка до 0. Така сме ние българският народ, за образование сме глухи винаги ама видиш ли да се борим за обречени каузи каквото е БДЖ, както беше и Кремиковци сме първи. Жалко за нас, но никой не ни е виновен, само ние - обикновените хора.
отговор Сигнализирай
227
дедо
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
що не сакратят от тиа 60 хил. полицаи, примерно 30 хил. да си одат дома и от 1 000 млн. лева буджето ке стане 60 хил. лв. 30 хил.лв да отидат за децата за да нема ддс на детските храни, дрехи, лекарства, да отидат в детски надбавки за кво им е тази полиция 60 хил. тва у европата го нема да не сме у афганистан.
отговор Сигнализирай
226
тим
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
лошото е друго че никои не си дава сметка че българия няма работеща икономика която да работи и произвежда стоки ето това е по лошото и ще става още по лошо поне такива са индикаците подавани от новия бюджет на държавата към европеиските партнори и инвеститорите
отговор Сигнализирай
225
дедо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
и още нещо да ви рече дедо ви, у европата се патува с само с бедеже, там автобуси нема, автобуси има само у третио свет, дето се возя на покривите им, щот са бедни и немат паре за жп ифраструктура, щото струва много, у европата ли ще одим или се връщаме у третио свет, требе малко да се напрегнете като мислите, щото некой тука таквиз глупости пишат че почвам да разбирам що сме на тоа хал, аман от ***, е како тако тиа да изберат правителство нема как дай им чалга и простотиа и глей как се радв
отговор Сигнализирай
224
НФБ
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
и няма какво да ми говори някой...гърците и западняците може да са имали дългове но са живели поне досега като хора а ние все в немотия и мизерия!Все коли втора употреба, къщите са недоизмазани, пътищата в дупки1 кой е виновен за дереджето на страната2кой правеше външнотърговски фирми?Кой има офшорки днес?Кой преватизира страната и банките?Кой създаде групировките ?Къде са боновите книжки и кой купи с нашите пари предприятията?
отговор Сигнализирай
223
krasos
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
до 223 - Ако четеш внимателно точно това съм написал, че ръководството на БДЖ е некадърно, те фирма с 5 човека да им дадеш ще фалират те им дали да ръководят дружество с над 15 000 работници ! Просто предното и сегашното правителство ако бяха взели нещата в свой ръце сега нямаше да е такова и толкова болезнено положението !!! Но,поватарям не само предното правителство е виновно , защото някой веднага ще каже "ами те предните вижте какво са ни оставили..." За 2,5 години само това се чува...
отговор Сигнализирай
222
тим
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
но за жалост няма да мине само краиградцките автобуси шоково ще има и поскъпване на билетчето за градцкия транспорт ако се окажат изчисленията верни за 3.5 4 лева за литър нафта билетчето ще стане 2.50 и държавата ще сведе до 5 процента да финасира ученици студенти за картите им за градцки транспорт примерно ако стане 80 лева за един месец на ученика ще струва 73 лева на месец
отговор Сигнализирай
221
До 223
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Аз пък съм на мнение, че НЕ "БДЖвзима ежегодно една голяма част от залъка на всеки Българин!", полицията на Цветанов, която по численост е 1% от населението!!!Това го няма никъде по света, нали?Но за тях никой не говори. Те пазят не теб, не мен, не семсйствата ни а властта - Боко, ЦвъЦвъ и Дянков.Анадън му?
отговор Сигнализирай
220
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
съкращението на 2000 човека нема да реши нищо в железниците и въобще няма да има почти никакъв икономически ефект. Заплатите на тези 2 хил. човека барбар с осигуровките за година са под 20 млн.лв.Така че държавата първо трябва да помисли за модернизация на компанията и за увеличаване на приходите.
отговор Сигнализирай
219
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
217, точно БДЖ взима ежегодно една голяма част от залъка на всеки Българин! Хората вече патуват с коли, автобуси, самолети и т.н., а мастодонти като Кремиковци са фалирали и няма нужда нищо да с етранспортира за тях. 2/3 от БДЖ е абсолютно излишна!
отговор Сигнализирай