IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ не отстъпват от реформите, стачката продължава утре


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

98
до 97
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кукуригуууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу БДЖ не си обслужва задъженията от както ГЕРБ е на власт - до тогава проблеми не е имало нито с лизинга на Сименс (половината мотриси за изплатени). Нито получава субсидията която е договорена с държавата. Забележи че субсидията се оформя като догвор за обществена поръчка. Тоест държавата не изпълнява догвор които сама е подписала!
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Синдикатите винаги са в партия с мафиотите. Това са структури ,които се хранят заплатите на трудещите се. Има кенте -няма стачки. БДЖ спря директното превеждане на пари към синдикатите и се наложи те сами са си събират членския внос, който е недостатъен и се почнаха стачките.Досега тези пари се превеждаха автоматично от счетоводството по ведомост към И-бана на КНСБ.Сега няма кой доброволно да си плати членския внос.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
От 3 г насам ръководството на БДЖ се опитва да докара БДЖ до момента в който няма да се налага всички ние да дотираме губещото предприятие. От 50-60 млн загуби на година в началото ,стигнаха до 24 млн годишни загуби. Когато и тези дупки се запушат БДЖ ще остане на нула и ще почне да обслужва дългът си. Намаляйки го, ще се увеличават и заплатите. Но синдикатите си искат отчисленията по ведомост, както беше през социализъма. Стачката е заради чл.внос.
отговор Сигнализирай
95
до 94
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
24 милиона са 3 чисто нови локомотива.... само че няма да купят машини. а ще има за бензин и СРС на ченгетата!
отговор Сигнализирай
94
До 88
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Много малка част от тези 800 милиона са откраднати. Масово за загробвани пари от некадърно управление!
отговор Сигнализирай
93
krasos
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
2000 работника , да кажем по 1000 лева заплата (с осигуровките) = 2 000 000 лева * 12 месеца = 24 000 000 . С тези пари ли някой мисли ,че ще оправи дереджето на БДЖ-то ??? Смешници!!!Някой отпуска близо 80 милиона в повече от предвидените за МВР и никой нищо не казва ,а тук говорим за някакви мижави 24 милиона...Защо Цветанов не съкрати 2000 от 70 000 хиляди хрантутници и не пренасочат тези пари към БДЖ??? А защо не се съкратят 15 000 от тези хрантутници(полиция) и с тези пари да се оздрави БДЖ
отговор Сигнализирай
92
18
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До палячото, който не знам как реши че съм блондинка....вече цяла вечер дрънка глупости. Един от вас каза, че 1000 литра били капка в морето....Аз си спомням за случая с един влак, който постоянно закъснявал в една отсечка. И какво се оказа? Ми те хората си крадяли всеки ден най-редовно.........и аз съм сигурен, че има поне още 100 такива служители на БДЖ, които всеки ден ощетяват мен и всеки българин за да си напълнят джобовете! Истината е казана вече 100 пъти - БДЖ не може да продължи така!!!!
отговор Сигнализирай
91
Наблюдаващ
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
90-91,Чувал ли си за национална сигурност? Не всичко е бизнес. Бизнесът вирее върху добра почва - добър финансов климат и здрава икономика. Всичко друго е "интересът клати феса". Затова внасяме екзотични плодове и зеленчуци като чесън, ябълки, боб и зеле - щото не съществувал вакуум (в селското стопанство примерно)Други наливат милиарди в железниците, защото това е най-сигурния и независим транспорт, а ние ръсим бисери, БДЖ да се оправяла, като не била рентабилна. Държавата за какво е?!
отговор Сигнализирай
90
реалността
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
останалите данъкоплатци, да не говорим за конкуренцията - с други думи заприличваме на Северна Корея. Не слушайте синдикатите - те си гонят интереса, т.е. ако няма такива будали като вас /стачкуващите/ тях просто няма да ги има, ведно с всичките им привилегии които са си издействали /справка най-мощната икономика в света/. Не плашете хората , че с спирането на БДЖ едва ли не ще им се ограничи правото на предвижване. В бизнеса вакум не съществува - просто тази дейност ще бъде поета от други фирми
отговор Сигнализирай
89
реалността
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Дами и господа стачкуващи и всички Вие които не стачкувате но пък работите в БДЖ - не виждате ли че повече не може така. Ако се запази статуквото, както явно Ви се иска - то всички останали в тази държава трябва да пащат за вашето изкуствено съществуване. Колкото по-бързо осъзнаете, че времената се промениха, толкова по-добре за вас. Нормалната икономическа логика ми подсказва, че всяка стопанска организация каквато си мисля, че е БДЖ би трябвало сама да връзва бюджета си. Иначе не е честно към
отговор Сигнализирай
Новини