IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ не отстъпват от реформите, стачката продължава утре


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
Вярно
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 6Много си прав. Щом 600 от 12000 спират влаковете, явно има много излишни лапачи.
отговор Сигнализирай
67
do 63
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Като каза "ниско образование" - машинист се става минимум с "бакалавър" - или са електро инженери или са ДВГ.... "механик осигурителна техника" е инженер - автоматизация.... дори за шлосер или заварчик се изисква средно с успех над 4,50 - изискване което отпадна за да си полицай!
отговор Сигнализирай
66
до 64
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ти дали не си някой от работниците в БДЖ? . Проблемът не идва от Бойко, нито пък нещо зависи от Бойко. Помниш ли едно споразумение за стотици милиони помощ от една финансова институция? Е, те тази помощ ще спаси железниците от фалит само и единствено ако има 30% намаление на персонала - иначе пари йок! Помниш ли стачките в началото на годината и как тогава все удовлетвориха желанието на жепейците. Сега вече ножът е до кокала и няма място за отстъпление. В БДЖ ще останат само можещите.
отговор Сигнализирай
65
до 60
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Зависи на кое казваш модерна линия - релси и *** са стандартизирани, в Германия най-скъпото е системата за управление (изключвам самите влакове). При нас е сбъркан подхода към момернизация на трасетата - започва се от най-лесния участък, а трябва да е точно обратното. за София Пловдив ще започват от Искър Елин Пелин и Септември Пловдив.... защо бе джанъм... защо.... има поне две места които ще подобрят рязко пътуването... Белово Пловдив и Искър ЕПелин можеха да получат само среден ремонт, и след завършване на тежките участъци които са много по наложителни като Елин Пелин Вакарел и Немирово Белово. Само че там е гадно, не може да го направи всеки, не може да стане бързо съответно не може и да се гепят много пари. От 5-6 години политиците рекламират новата линия София Видин. Тотално загробване на пари с които може да се ремонтира половината мрежа в България. Модернизация на искърското дефиле би позовлила скорости 100-120 до Мездра, от там нагоре може да се изпълни новия проект, като този варинат пести почти стотици милиони измерено в пари. Ефекта като времепътуване до Видин от София ще е същият (както рекламираното трасе със тунели от по 10+ км. ). А като толкова му се дупчи на някои тунел да довършат Лозарево необходими са пари колкото ще се дават за консервацията му до 2014та (щото най рано тогава щял да се прави) тоест парите пак ще ги дадем, ама няма да има тунел. Ей от такива икономии са огромна част от 800те милиона дълг!
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ти дали си нормална блондинка? Тази държава не знае какво да прави със собствения си жп транспорт!!! А ти си седнала да и говориш каква невероятна работохоличка си и как такива като теб само трябва да работят... А България няма понятие какво да прави с Българските държавни железници. Бойко дали вижда бъдеще и как се позиционират различните видове транспорт в него??? До кога ще говорите за това ще кажеш, че е някакъв проблем, който не е обект на поне 100 годишна стратегия?
отговор Сигнализирай
63
18 до 52
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
За мен отговорът е ясен. В администрацията и по-гарите си клатят краката от влак до влак, а 80% от оперативния персонал просто нямат друга алтернатива с оглед на комбинацията от ниско образование, икономическа криза и стагнация на пазара на труда.
отговор Сигнализирай
62
18 до 58
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Именно защото знам няколко чужди езика и даже и не сънувам обедна почивка не работя в БДЖ. Нямам нищо против железниците, но за момента те не задоволявят финансовите ми нужди. Ако има нормално възнаграждение, няма проблем да работя там. Високи заплати ще има, когато дружеството има и висока печалба. Това ще стане след много болезнена. но необходима промяна. Ще останат само най-можещите! Я да ви питам пък аз. Като са ниски заплатите, защо вие не потърсите работа другаде?
отговор Сигнализирай
61
НФБ
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ама ние сме на това дередже цял живот защото все няма виновни!сгазиш някого еми ...бил си световен шамшион и не те съдятсгазят дете ...ми пресякло неправилно пред адвокат или депутат....колапс в предприятие няма виновни крах на банка ..ами ...кредитен милионер има ли виновен или мутра да си видял в затвора ами бос нанаркотици ами министър или депутат..
отговор Сигнализирай
60
до 52
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Радвам се, че се получава смислена дискусия. ;) Не съм съгласен, че в България не могат да се изградят модерни линии като в Германия. Виж за пример Швейцария,доста по-малка по площ, център на Европа / а ние на Балканите/. Дори и на 1/3 да достигнем желзниците на часовникарите, ще съм много доволен. Колкото за реформите, абсолютно те подкрепям. Реформи трябва да има главно в администрацията, но има и какво да се отреже от оперативния персонал. До 50: магистрала Тракия, Лим....мир на праха им
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Номер 18 е нкоя блондинка
отговор Сигнализирай
Новини