IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката в БДЖ приключва


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
дУ 33
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
"Плътно зад 29",като Доган зад Станишев...!
отговор Сигнализирай
35
до 33
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
А кой ни "ВКАРА" в ЕС,.......?Вчера ли се роди ,та не знаеш?
отговор Сигнализирай
34
до 31
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Румба,това което се случва ----от вчера ли е ?
отговор Сигнализирай
33
мен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
плътно зад номер 29. мутрата е лъжец и крадец и колкото по скоро го обесим и приключим отношенията си с ЕС толкова по голям шанс имаме да оцелеем като държава на българите.
отговор Сигнализирай
32
има и ПЕЧЕЛИВШИ
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Румбата Петков ---запалката ,заедно с братята ГалеНи ,от Дупница ,продадоха само 1000 вагона ,които се ----търсеха !
отговор Сигнализирай
31
rumen221
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Огнянчо,Пропускаш най-важното...:- "... ВЪВЕЖДА СЕ ТРУДОВА ПОВИННОСТ (с минимално заплащане и два чифта дрехи годишно, за която си признават, че са копирали от А.Стамболийски) С ИЗПОЛЗВАНЕ НА МАСОВ РЪЧЕН ТРУД, ЧРЕЗ КОЕТО СЕ ЛИКВИДИРА БЕЗРАБОТИЦАТА...Като кажеш А казвай и Я...!!!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
28, тогава да почнат да строят и апартаменти в София, някои хора имат по-голяма нужда от жилище, а не от асфалт, по който може цял живот да не стъпят. И защо точно държавата ще строи пътища, има си частни фирми и те да си строят пътища.
отговор Сигнализирай
29
rumen221
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Пътнически превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!!
отговор Сигнализирай
28
Огнян
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До 18-тиНапротив господине, от този асфалт се хранят строителите, които след началото на кризата останаха без работа. И не само те. Ако имаш идея от история след голямата депресия през 1929 година САЩ изпадат в страхотна криза, която се преодолява с т.н. NEW DEAL включващ строителство на мащабни инфраструктурни проекти и за 6-8 години се преодолява срива. Същото става в Германия през 1933 година, когато започва сроителство на първите аутобани.
отговор Сигнализирай
27
Огнян
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
До 17-ти .Много се изхвърли. Цитирай източник на данните. Всеки може да пише такива глупости. Ако вдигаш пенсии и мин. работни заплати без покритие само помпаш инфлация. Резултат няма.
отговор Сигнализирай
Новини