IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Гей парад разрешен, пушенето забранено! Кое е по-вредно?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

250
До 302
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Помисли, дали е отминало талионното право. Представи си, че видиш братчето си на педерастки парад, и си отговори, какво искаш да сториш на организаторите... с помощта на туба бензин и два метра въже.
отговор Сигнализирай
249
Томас
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
294Много може да се прочете за Айнщайн, но ако човек иска да прочете. Има за какво човек да смята, че голяма част от религията е измама. Но Айнщайн е бил наясно, че има истина. Аз искам да знам как Бог е сътворил този свят. Аз не се интересувам от този или онзи феномен, от спектъра на този или онзи елемент. Аз искам да узная мислите на Бога; всички останали неща са детайли. (АЙНЩАЙН, цитиран в Einstein: The Life and Times by Ronald Clark, London, Hodder and Stoughton Ltd., 1973, с.33).
отговор Сигнализирай
248
Томас
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Айнщайн описва неспособността на човешкия ум да разбере същността на Бога чрез следното сравнение: Ние хората сме в позицията на едно малко дете, което влиза в огромна библиотека, пълна с книги, написани на множество различни езици. Детето осъзнава, че някой трябва да е написал тези книги. Но то не знае как. То не разбира езиците, на които те са написани. Детето смътно се досеща, че има някакъв тайнствен ред, според който са подредени книгите, но то не знае какъв е този ред. Според мен точно такова е отношението дори на най-интелигентното човешко същество спрямо Бога. Ние виждаме, че Вселената е чудесно подредена и че се подчинява на някакви закони, но само смътно разбираме тези закони. Нашите ограничени умове не могат да схванат тайнствената Сила, която движи космическите съзвездия. (АЙНЩАЙН, цитиран в Einstein: A Life by Denis Brian, New York, John Wiley and Sons, 1996, с.186). Ако от Юдаизма на пророците и от Християнството, както то беше проповядвано от Иисус Христос, се премахнат всички по-късни наслоения, светът ще придобие едно учение, което е способно да излекува всички социални злини на човечеството. Всеки човек с добра воля е длъжен постоянно в своя малък свят да се стреми да превърне това чисто хуманно учение в една жива сила дотолкова, доколкото може. (ALBERT EINSTEIN, Ideas and Opinions, New York, Bonanza Books, 1954, 184-185).
отговор Сигнализирай
247
Томас
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
И все пак, различията между евреите и християните не бяха ли преувеличени от фанатици и от двете страни? Всички ние живеем под благоволението на Бога и притежаваме почти еднакви духовни способности. Евреин или неевреин, роб или свободен - всички ние принадлежим на Бога. (АЙНЩАЙН, цитиран в Albert Einstein: Maker of Universes by H.G. Garbedian, New York, Funk and Wagnalls Co., 1939, 267). Колкото по-дълбоко човек прониква в тайните на природата, толкова по-голяма става неговата почит към Бога. (АЙНЩАЙН, цитиран в Brian 1996, 119). Науката без религията е осакатена, религията без науката е сляпа. (EINSTEIN 1967, 30). Учените и философите често сравняват всичко, сътворено от Бога, с часовник, а самия Бог - с часовникар, който създава и поддържа сложния часовников механизъм. И все пак, човешкото мислене е твърде ограничено, за да може да си представи неограничения Творец на Вселената. В тази връзка Айнщайн казва:
отговор Сигнализирай
246
Томас
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Разглеждам една картина, но моето въображение не може да пресъздаде външността на нейния творец. Гледам един часовник, но не мога да си представя как изглежда часовникарят, който го е създал. Човешкият разум не е способен да възприема четири измерения, как тогава е възможно да разберем Бога, за Когото хиляда години и хиляди измерения са като едно? (АЙНЩАЙН 1997, 171). Всеки, който се занимава сериозно с наука, постепенно се убеждава, че един Дух се проявява в законите на Вселената; Дух, Който е безкрайно по-могъщ от духа на човека и пред лицето на Когото ние, с нашите скромни възможности, трябва да се смирим. По този начин научните изследвания водят към едно специфично религиозно чувство, което е твърде различно от наивната религиозност. (АЙНЩАЙН, цитиран в Albert Einstein: The Human Side by Dukas and Hoffmann, Princeton University Press, 1979, 33).
отговор Сигнализирай
245
Томас
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Сигурно е, че една увереност в разумността и познаваемостта на света, увереност, която е сродна с религиозното чувство, стои в основата на всяка научна дейност от по-висок ранг. Тази твърда вяра, която е обвързана с едно дълбоко чувство - вярата в един Върховен Разум, който разкрива себе си в сетивния свят, всъщност изразява моята представа за Бога. (EINSTEIN 1973, 255). Най-прекрасната и най-дълбинната емоция, която можем да преживеем, е усещането за мистичното. То посява семената на всяка истинска наука. Този, който не познава това усещане, който е загубил способността си да се възхищава и да благоговее, прилича на жив мъртвец. Дълбоката емоционална увереност в съществуването на една Върховна Разумна Сила, която разкрива себе си в неразгадаемата Вселена, формира моята представа за Бога. (АЙНЩАЙН, цитиран в Margenau and Varghese 1997, 140).
отговор Сигнализирай
244
До 299
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не се надявайте на промяна в КРБ относно лицата, между които се сключва граждански брак:) Най- много да ви разрешат граждански съюзи, но осиновяване на деца с пълно осиновяване- хм- това не е лека процедура дори за хетеросексуална двойка с 20 години брачен живот....
отговор Сигнализирай
243
Томас
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
В една своя статия Айнщайн изразява идеите си за Бога и религията, но впоследствие той е критикуван както от фанатични атеисти, така и от религиозни фанатици. В отговор на тези критики Айнщайн казва:Ето ги и фанатичните атеисти, чиято нетолерантност е от същия вид като нетолерантността на религиозните фанатици и произлиза от същия източник. Атеистите са като роби, които все още усещат тежестта на веригите си, вериги, които те са отхвърлили след мъчителна борба. Атеистите са същества, които поради злобата си срещу традиционната религия - т.нар. опиум за народите - не могат да изтърпят музиката на небесните сфери. Но Чудото на природата не става по-малко поради факта, че едни или други хора са неспособни да го схванат чрез стандартите на човешките цели и човешките нрави. (АЙНЩАЙН, цитиран в Einstein and Religion: Physics and Theology by Max Jammer, Princeton University Press, 2002, 97).
отговор Сигнализирай
242
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Гея ще излезе ли на светло най-накрая.Кой ако не той е най-достоен да поведе парада
отговор Сигнализирай
241
До 277
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Вашият анализ е безупречен и изчерпателен за всички измерения на явлението. Съжалявам, че се ограничавате с констатациите, а не предлагате решение. Такова има, то е и демократично, защото е взето с явно гласуване /защо ли всъщност е нужна демократичната тартюфщина при справянето с тази антитеза на нормалността?/, примерът бе даден от градския парламент на Петербург: проста забрана на хомосексуални, и на всякакви други девиантни зрелища. Основанието е законът за защита на детето.
отговор Сигнализирай
Новини