IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Гей парад разрешен, пушенето забранено! Кое е по-вредно?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

220
Митко
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ако продължава в същия дух, ще вземат да направят гей парада задължителен.
отговор Сигнализирай
219
Homo pretencii
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
От всички фалшиви аргументи в подкрепа на гей браковете, най-фалшив е аргументът че става въпрос за равни права. Бракът не е право което държавата предоставя на хората. Това е ограничение на правата, които те вече имат. Хора които живеят заедно могат да направят каквито си искат уговорки и разпореждания, независимо дали са хетеросексуални или хомосексуални. Могат да разделят собствеността си 50-50, или 90-10 или както поискат. Техният съюз може да бъде временен или постоянен, или отменен в който и да е момент.Бракът е ограничение. Ако съпругата ми купи автомобил с нейни пари, според брачните закони в Калифорния аз автоматично съм собственик на половината. Независимо дали този закон е добър или лош, той ограничава нашето право да правим каквито уговорки искаме. Това е едно от много решения, които брачните закони ни отнемат. Брачните закони са еволюирали през столетия опит с двойки от различен пол - и децата които се появяват в резултат на подобен съюз.Обществото заявява и отстоява своя интерес като ограничава решенията които могат да взимат брачните двойки. Обществото няма подобен интерес при еднополовите двойки. Прехвърлянето на тези закони върху еднополовите двойки е все едно да прехвърлим правилата на бейзбола във футбола. Защо тогава гей активистите искат да ограничат своите опции чрез брачни закони, при положение че те могат да си направят договор с всякакви клаузи и да организират каквато поискат церемония?В случая не става въпрос за индивидуални права. Активистите търсят официално социално одобрение на техния начин на живот. Но това е антитеза на равни права. Ако ти имаш право на одобрението на друг човек, това означава че той няма право на собствени мнения и ценности. Не може да твърдиш че това което правят двама души в спалнята си не касае другите и същевременно да твърдиш че другите са длъжни да слагат печат на одобрение.Реториката за "равни права" се е превърнала в път към специални привилегии за всякакви групи, така че може би беше неизбежно гей активистите също да тръгнат по този път. Имат успех. Примерно, вече са успели да издействат повече държавно финансиране за СПИН отколкото за болести които засягат по-голям брой хора. Крайно време е да спрем тези словесни игри за равни права които водят към специални привилегии.Между другото, не е ясно колко хомосексуалисти всъщност искат брак, въпреки че гей активистите продължават да настояват. Това което активистите всъщност искат е печат на одобрение за хомосексуалността, като начин за разпространение на този начин на живот, превърнал се в опасно занимание в ерата на СПИН.Вече са успели до голяма степен в училищата, където "СПИН образование" или други подобни почтителни названия се слагат на програми които всъщност промотират хомосексуалност. В някои случаи гей активистите даже влизат в училища не само за да рекламират хомосексуализма като идея но даже раздават на децата адреси на местни гей клубове. Хората са способни на какво ли не ако им позволиш.Самият факт че нашите училища, които образоват децата ни по-слабо в сравнение с учениците в други страни, имат време да рекламират хомосексуалност е потресаващ. Всяка отделна група има интерес да вземе нещо от обществото като цяло. Някои просто искат да отделят за себе си част от парите на данъкоплатците. Други обаче искат да разрушат ценностите които правят обществото жизнеспособно. Те може да не искат да срутят цялата структура а просто да премахнат тези части които не им харесват. Но когато безброй групи почнат да събарят тези части от структурата които не харесват, ние ще тръгнем към социален разпад какъвто сме наблюдавали както в исторически план, така и в някои съвременни общества.
отговор Сигнализирай
218
тихата_стъпка
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до 268Томас поне изкарва цитати и добавя собствена мисъл, за разлика от чистия ти копи- пейст, който никой няма желание да чете.
отговор Сигнализирай
217
нина
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
псевдовойводи, псевдонационалисти и айдуци от национален мащаб, сеят раздори и демагогии - на мазните чалгари позволиха безнаказано да издевателстват с гнусната си музика в центъра на София, - защо там ви нямаше нещастни ***... или просто се сляхте с тази черна тълпа...
отговор Сигнализирай
216
до 269
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Ти май въобще не четеш,доста примитивен тип си...
отговор Сигнализирай
215
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"хомосексуализмът НЕ Е заболяване- ерго- е свободен избор на личността...."Ами то и пушенето е свободен избор. Що го забраниха? Дай сега да забранят и гейовете в обществените пространства : )
отговор Сигнализирай
214
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
13. Хомосексуалните искат специални права за гей мъжете и лесбийките.Окачествяването на основни човешки и граждански права като специални е ярка проява на демагогия и опит за съзнателно и целенасочено манипулиране на общественото мнение. Едва ли някой нормален човек ще нарече така правото да бъдеш нает и да запазиш работата си според квалификацията и заслугите си, наместо според сексуалната си ориентация, етническата, верска, расова или друга принадлежност. Правото да бъдеш обслужен наравно с останалите клиенти в ресторанта или супермаркета също, като че ли, няма отенъка на специално. Правото да се разхождаш по улицата хванат ръка за ръка с човека, когото обичаш, без да се боиш, че можеш да бъдеш нападнат и пребит за това, което си или за това кого обичаш, също звучи относително обикновено. С две думи хомосексуалните и бисексуалните искат тези права, които имат всички останали средностатистически граждани на една страна, включително правото да сключват юридически брак и да отглеждат деца свои или осиновени. Ако някой вижда в това искане нещо специално, само защото го искат хомо и бисексуалните, то проблемът със специалното е у него, а не у хомосексуалните. Няма рационална причина тези искания да застрашават с нещо обществото или правата на останалите хора и малцинства, както се опитва да се внуши от страна на консервативни религиозни и крайно десни партии.
отговор Сигнализирай
213
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
.9. Хомосексуалните искат да направят и хетеросексуалните обратни, да проповядват хомосексуалност на младежите.Няма как да не класирам този мит в ТОП 10 на клеветите спрямо хомосексуалността. И макар подобни, лишени не само от логика, но и от аргументация писания да са дело предимно на тесногръди религиозни праведници, те не са рядкост и за други сортове люде.Да започнем от там, че твърдението за желание у хомосексуалните да направят хетеросексуалните обратни не се основава на нито едно адекватно материално доказателство изявление, документ, дори слух или клюка. То е изцяло авторски продукт на твърдящите го.Второ, както установихме още в мит 2, веднъж установена сексуалната ориентация у човека не подлежи на промяна под въздействие на външни фактори, най-малкото на избора и агитацията. Този принцип е валиден и тук както безуспешно бихме се опитал да направим един хомосексуален нормален, така безуспешно ще направим опит и в обратната посока. Независимо какви схеми за обръщане на нормалните си въобразяват някои хора, подобни, дори да съществуваха, биха били абсолютно безполезни и неефективни..10. Не познавам хомосексуални.Много хора твърдят това и са в известен смисъл прави. Не познават дълбоко хомосексуалните около себе си, с които общуват всеки ден, защото не знаят, че са хомосексуални. Както беше отбелязано в текста към мит 3 много хомосексуални не се различават видимо (в поведение или външен вид) от хетеросексуалните. Но трябва да се има предвид, че много от нас имат хомосексуални роднини, съседи, колеги и дори приятели, за чиято сексуална ориентация не знаем. Множество хомосексуални и бисексуални крият истината за своята сексуална ориентация, по различни съображения, най-често страх или срам. По въпроса Американската асоциация по психология пише:Често лесбийките, гей и бисексуалните мъже изпитват страх, чувство за различност и самота когато за пръв път осъзнават, че сексуалната им ориентация е различна от нормата на общността. В частност това важи за онези, които осмислят ориентацията си в детска или юношеска възраст, което не е необичайно. В зависимост от семейната среда и мястото където живеят, те могат да се сблъскат с предразсъдъците и погрешната информация за хомосексуалността. Юношите могат да бъдат особено уязвими към вредните ефекти на предразсъдъците и стереотипите. У тях може да се породи страх от отхвърляне от страна на семейството, приятелите, колегите или религиозните институции. Някои хомосексуални се боят да не изгубят работата си или да станат обект на тормоз в училище, ако се разбере публично за ориентацията им.22Показаното дотук дава основание да признаем, че в много отношения твърденията, целящи да злепоставят хомосексуалността в каквато и да е светлина, са откровено сатирични и абсурдни клевети..11. Не бива да се разрешава на хомосексуалните да отглеждат деца, за да не станат и те обратни.Две са основните направления, по които се отрича целесъобразността на осиновяването на деца от еднополови двойки: възможността тези деца също да станат хомосексуални (а за някои това си е голяма обществена беда) и опасността от психологическите последици върху дете, отгледано от двама еднополови родители.Първата от двете тези е преди всичко традиционно-консервативна и поддържана главно от религиозни организации. Продължавайки разсъжденията от митове 2 и 9 ще разберем защо децата, отгледани от хомосексуални двойки не могат просто да копират интимните взаимоотношения на родителите, превръщайки се сами в хомосексуални, т.е. да бъдат възпитани в хомосексуалност. Разбира се те могат да копират хомосексуално поведение, но не и истинско хомосексуално влечение, което в крайна сметка ще ги обрече да бъдат просто такива, каквито са. Провеждани са наблюдения върху сексуалната ориентация на деца в такива семейства. От повечето извода е видимо категоричен половата ориентираност на детето не е свързана с типа на семейството, в което е отгледано.23, 24, 25, 26 Според някои изследвания дъщерите, отгледани в лесбийски двойки (но не и синовете), проявяват по-голяма склонност към еднополови романтични увлечения за даден период от време (обикновено пубертета).Съществуват и изследвания, докладващи за области, където отгледаните от еднополови двойки деца се справят по-добре от връстниците си, например участие в учебния процес25 или способността за водене на разговори за секса с родителите.27 Отчетена е и по-голяма равнопоставеност в родителските грижи при еднополови родители.28Противници на еднополовите бракове твърдят, че те са, в най-добрия случай прибързани, а в най-крайните мнения разрушителни. Твърди се, че родителството, както и осиновяването от хомосексуалните крие сериозни опасности. Малочислена група социални изследователи са посветили работата си на разобличаването на тези рискове. Типичен пример е Пол Камерън (Paul Cameron), директор на Института за изследване на семейството (Family Research Institute). Според сайта си (Familyresearchinst.org), института е основан през 1982 г. с една главна цел: създаването на емпирични изследвания по въпросите на традиционното семейство, в частност хомосексуалността, СПИН, обществената сексуална политика и злоупотребата с наркотици.Камерън обикновено цитира случаи на съдебни дела, свързани с попечителството на хомосексуални двойки, случаи на правни и политически дебати. Автор е на ок. 40 материала през последните 25 години, застъпващи тезата, че хомосексуалността има негативни последици за децата и обществото. Камерън твърди и че между 1/3 и 1/2 от случаите на сексуална злоупотреба от страна на хомосексуални осиновители се касае за хомосексуални приемни родители.29 (Каква позната идея, нали!? Вж. мит 8) Без да се впускаме в подробности за критиките към тази клеветническа псевдонаучна продукция (а те са много), ще отбележим, че Камерън е изключен през 1983 г. от Американската асоциация по психология, а в последствие и уличен от Американската асоциация по социология в последователно преиначаване и погрешно представяне на социологически изследвания върху сексуалността, хомосексуалността и лесбийството.30, 31 Въпреки наличието както на научна, така и външна критика (федерален съдия е окачествявал трудовете на Камерън като пълно изопачаване), трудове като неговите се радват на голяма популярност сред негативно настроени към хомосексуалността групи и успешно служат като инструмент за внедряване на анти-хомосексуални настроения и дискриминация.Както отбелязах в началото, другата линия на тревожност по въпросът за осиновяване на деца от хомосексуални двойки е свързан с евентуалните психологически последици върху детето. Тази позиция на загриженост принадлежи не само на предубедени спрямо хомосексуалността лица. Изследванията в областта са немалко. Тревогата е свързана с това, как едно дете би се справило с евентуалната негативна обществена нагласа спрямо факта, че родителите му са хомосексуални; т.е. как дискриминацията спрямо родителите ще се отрази на детето. Личностови аспекти на развитието също са обект на загриженост, например индивидуализация, психиатрична оценка, поведенчески проблеми, интелигентност, способност за морална преценка и пр. Като цяло изследванията не намират съществени различия по тези пунктове. Твърденията, че децата отгледани от еднополови двойки страдат от дефицит на личностовото развитие нямат емпирична основа.32.
отговор Сигнализирай
212
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
6. Хомосексуалността е резултат от родителско нехайство и неправилно отношение с децата.Хомосексуални са се раждали във всички исторически периоди по целия свят, в различни семейства така, както и хетеросексуалните. Причината е, че етиологията на хомосексуалността не се свежда до поведенческо заучаване или психотравма, а тя самата не представлява културна практика (въпреки, че се среща и в такива форми). Множество фактори могат да окажат влияние върху сексуалното поведение на човека и сред тях съвременната наука нарежда конституционални (физиологични), хормонални и генетични особености.7, 8 Мита, че хомосексуалността е продукт на родителска немарливост, е дело на остаряла психоаналитична теория, боравеща със двоен стандарт спрямо хетеро и хомосексуалните мъже. Според нея мъжката хомосексуалност е продукт на семейства, в които майката е властна и обсебваща спрямо сина си, а бащата е отдалечен и враждебен образ. Тази теория, почиваща на т.нар. Едипов комплекс, в продължение на години бе използвана от някои психоаналитици, за да обосноват собствената си предубеденост спрямо хомосексуалността.Едиповият комплекс е понятие въведено в психоанализата от Зигмунд Фройд. При момчетата той представлява специфична нагласа спрямо двамата родители: от една страна е интензивната любов и копнеж към майката, а от другата ревност и подтисната ярост спрямо бащата. В обрисуваната картина бащата става образ-съперник на момчето, който трябва да бъде отстранен, за да се осъществи притежанието върху майката. Това е тежък вътрешен конфликт, защото момчето има нужда от любовта и закрилата на бащата, които да му предадат необходимата му мъжественост. В детското съзнание отсъствието на *** у жената е признак за това, че той е бил отстранен и у сина се заражда страха, че интимните му копнежи спрямо майката могат да доведат не само до загубата на бащината любов, но и до същото наказание кастрация. За да облекчи тази интензивна кастрационна тревожност момчето изтласква копнежите си към майката в подсъзнателното и ги забравя. На ок. 5-6годишна възраст то все повече започва да се идентифицира със своя баща и по този начин приема мъжествеността си от него. Това е нормално протичащия Едипов комплекс. Ако обаче момчето не успее да преодолее властната си майка и да се идентифицира с бащата, тъй като той е отдалечен и враждебен, то засилва влечението си към майката. Но (каква странна логика има Фройд) вместо това влечение към майката-жена да го направи хетеросексуален, според Фройд момчето започва да се идентифицира с нея, влизайки в нейната роля се феминизира (става женствено) и започва да търси за сексуален партньор момчета, които да играят него самия в този безумен фарс.Както се вижда тази теория е меко казано странна и почива на една особено гъвкава и изменчива логика. С нейна помощ може да се обоснове всеки душевен дискомфорт и на практика да се обяви за ненормално и нездраво всяко душевно терзание. Днес извън някои особено ортодоксални психоаналитични кръгове (като някои силно хомофобно настроени американски психоаналитици, както и представителите на ортодоксалната френска школа) Едиповият комплекс отдавна е преминал под ударите на мощна критика. Върху него почиваше вече отречената теза на Фройд за малоценността на жената, а от биографията му знаем, че теорията му за този комплекс не е нищо друго, освен отражение на собствените му преживявания в детството.9 Опита на някои слабо запознати или тенденциозно преиначаващи психоаналитичната теория люде, да представят Едиповия комплекс като общовалидно правило е несъстоятелен и псевдонаучен.Трябва да признаем, че конвенционалната психология отдавна установи действителното присъствие на конфликтност между хомосексуалните момчета и бащите им по време на детството, както и особено силна обвързаност с майката. Това явление обаче е преди всичко продукт на хомосексуалността, а не причина за нея.10.
отговор Сигнализирай
211
тихата_стъпка
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
до 261 Знаеш ли откъде идва названието "Тома Неверни"? Не ти го казвам случайно.
отговор Сигнализирай
Новини