IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БСП: Освободихме таксиджиите от робство


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
...
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Нека да минат TUV в Германия, ще си прережат вените в сервиза.
отговор Сигнализирай
58
ф-+к
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Пореднaтa глупост нa ***. Aбе то семеен aвтомобил нa 10г. Вече не е aвтомобилвие зa тaкситa ми говорите. Знaчи просто ням д се возим нa тaкситa жaлкото е че ще гледaме по тв повече и повече кaтaстрофи с жълтите бaрaки. Отново популизъм нaсочен към нaй необрaзовaнaтa чaст от нaселението. Сегa ще кaжaт. Ето зaрaди новият зaкон цените ще пaднaт. Дa aмa не другaрки и другaри. Просто се опитвaт дa ви купят глaсa
отговор Сигнализирай
57
партиен член
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не годините а техническото състояние е важно.Автобус на 5г.и на 1 600 000км.как ви се вижда? Всеки ден пътува, но неможе да му дадеш тези километри.защото се поддържа редовно.За такситата ограничения а за Икарусите в градския ? Или те са по безопасни.?Поредната недомислица.
отговор Сигнализирай
56
aaa
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
И за какво ви са тези нови коли бе хора?Нали ви е ясно,че с колкото повече изисквания натоварят таксиметровите шофьори,толкова по-скъпа ще стане цената.Тоест винаги крайният потребител е прецакан!Мен лично не ме бъркат годините на колата,но искам като вляза в нея поне да мирише приятно и да е чисто.В крайна сметка ползвам таксито за 15мин...няма да обикалям България с него.Та мисълта ми беше,че хигиената е важна,защото на мърлявият шофьор и S- класа да му дадеш,няма да е по-различно от 15г. кола
отговор Сигнализирай
55
Приказвайте си вие
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
за безопасност. Кой го е еня за това. Става въпрос за електорат. Без него фюрерът им, който гледа с четири очи да дойте този проклет Май и да изчезне от БГ-то в Брюксел, може да остане на сухо.
отговор Сигнализирай
54
Таксиджия
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Има сетовен опит в тази сфера. Вижте принципите на които стои таксиметровото обслужване в Англия. Нищо общо нито с действащата монополистично-мафиотска уредба, нито с това което се предлага. Сложи ли се български тел на една машина тя престава да е машина, а дрънкаща тенекия.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Сега остава да отървете клиентите от обирджийството
отговор Сигнализирай
52
партиен член
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Дали в европа има възрастово ограничение?Няма.Но тук определени фирми трябва да лапат.В европа има технически преглед.тук е смо за пред камерата.И моля БСП да не ни спасява.шофьорите ще почиват като почнат да изкарват повече.Ще изкарват повече като се вдигнат заплатите на всички.п.п.Не карам такси.Само се возя но рядко.
отговор Сигнализирай
51
шишо-бакшишо
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
В провинцията 10 годишните таксита са като нови.Нямат достатъчно пробег.Не всичко е София.Предлагам да се категоризират , не с годините а от населеното място.В софия и три години са им достатъчни да си изплатят колите.И навиват достатъчно километри да се изпращат на вторични суровини.Нека и провинцията да получи това което и се полага, като бонус , че живет на изпарения и нищета спрямо колегите си в София.
отговор Сигнализирай
50
симпатяга
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Аз съм решил въпроса така - щом като такситата ще са бракми над 5год (даже и 5 е много), бакшишите ще са потни и по джапанки, небръснати, смрадливи в техните бараки, аз просто не се возя на такси и толкова! Всеки човек гласува с парите си, това са най-ефективните избори в пазарна среда. Докато сами не осъзнаят,че колите трябва да са нови,чисти,те да са спретнати,любезни - без мен. Който му е кеф да се вози на каруца, да си се вози!
отговор Сигнализирай
Новини