IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
НАЙ ДОБРЕ ДА СПРЪТ ВСИЧКИТЕ ВЛАКОВЕ И ДА ДОЙДАТ ТАНКОВЕТЕ!!! АКО НЕ СА ГИ НАРЕЗАЛИ ЗА СКРАП.
отговор Сигнализирай
14
BG
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Иначе съм сигурен че железничарите, както и виждам ще започнат да се надпреварват да плюят кой бил виновен за това - ГЕРБ, Борисов, Световната Банка, ЕС ....Ами, *** - никой не вие е виновен, виновни сте си вие - условията за пътуване с влак - ужасни, отношението на персонала към пътниците - отвратително, после нямали пътници ?!?Комунистическите *** си мислят че държавата е длъжна да плаща возенето на празни вагони с по 10 човека в тях от които 8 работят в БДЖ !
отговор Сигнализирай
13
BG
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ха, ха - БДЖ нямали пътници - наскоро имах нещастието да пътувам с влак - при минус 15 градуса навън, във влака нямаше парно !!!! В 21 век, в държава член на ЕС, пътниците пътуват при минусови температури !!! На въпроса ми към началник влака - щото така, отговоро беше "не е вярно, пуснали сме парното ":))) Само дето аз бях със шапка, ръкавици и свит на две от студ, но имах утеха че "парното било пуснато" :))) Хайде някой от *** от БДЖ ми обясни как при подобно положение ще има пътници ?!?
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
БДЖ се връща 90 години назад, когато е нямало влакове, а конски вагони теглени от коне и мулета.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Целта е определен човек да си купи БДЖ за без пари. Този филм го гледаме 25 г.
отговор Сигнализирай
10
БДЖ фалит
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Спада на цената на петрола води БДЖ към фалит, освен ако не падне цената на тока или не се компенсира загубата с повече данъци.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
ЖП инфраструктурата е успоредна на пътната инфраструктура и затова е ефективно да се изгражда само по най-натоварените участъци, където обаче влаковете трябва да се движат с минимум 160 километра в час за да са конкурентноспособни! По малките населени места трябва да има добри автобусни връзки до най-близките натоварени гари.
отговор Сигнализирай
8
БОСТАН
преди 10 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Естествено е българоубийците от ГРОБ да работят в полза на автопревозвачите. Не е тайна за никого, че те са основно на приближени до ДПС.
отговор Сигнализирай
7
рентабилен влак
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Дефиниция за рентаабилен влак на БДЖ- Един локомотив с един вагон и пътници натъпкани като чувал с картофи както в Индия и който на всяка спирка се тъпче с още пътници докато не се счупи и стигне в гара София с 3 часа закъснение и там се изсипва като мравуняк.
отговор Сигнализирай
6
железничар
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Всеки , който е засегнат надава вой до небесата , но каква е истината за БДЖ . Това е все още едно социалистическо предприятие където кражбите и далаверите са ежедневие . Никой не го интересува как и от къде идват заплатите им . Машинистите крадат гориво , кондукторите събират пари от пътниците и не издават билети, другия персонал краде и пие през работно време . Е това как се вписва в пазарната икономика .
отговор Сигнализирай
Новини