IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
правило
преди 10 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Колкото и да го умувате няма нищо да подобрите! Щом само спирате, разваляте, прекратявате и съкращавате, не очаквайте резултати като да създавате, поправяте, възобновявате и пускате!!!Тиквеници.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Ако държавата продължава да субсидира останалите незакрити влакове, редно е тогава държавата да субисидира и автобусите за градовете останали без влакове като пренасочи икономисаните пари към останалите без влакове граждани. Или просто да махне субсидията за всички и да вдигне цените на БДЖ до пазарни според търсенето. А сега едни влакове се оказват рентабилни, но на изкуствено ниски цени от държавата заради изборите и така се пълнят до горе.
отговор Сигнализирай
3
Владимиров
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Ликвидатор или приватизатор след ликвидацията?
отговор Сигнализирай
2
Ф.С.В
преди 10 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
ХМ - Време е да приватизирате и БДЖ и Български Пощи - знаем каква е целта- едните са германски бизнесмени(за БДЖ) а другите са банките посягащи на голям % от пенсиите (БГ Пощи)
отговор Сигнализирай
1
ГЕРБ-2
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Ами не е точно така, защото почти всички линии са претъпкани и сега и ако спрат още влакове, ще стане кошмар. Веднъж пътувах на един влак с 1 локомотив и 1 вагон и пътниците висяха на отворени врати. Обикновено не се спират влакове само в Софийска област заради изборите и купуването на гласове. Така беше и при ГЕРБ-1 през 2011 г. когато от 150 спрени влака нямаше нито един спрян за Банкя, Своге, Ихтиман или Перник например. Освен това тези влакове които останат пак се субсидират от всички данъци
отговор Сигнализирай
Новини