IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

С магистрали към прогрес: Решение ли са за Северна България?


Обратно в новината

Коментари Коментари

62
Кебапчета
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Какво стана с проекта АЕЦ Белене тролчета днес полу атом утре цял атом ...... Циркаджии.
отговор Сигнализирай
61
КАКВА ИКОНОМИКА ,БЕ.
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
НИТО СТЕ УЧИЛИ , НИТО СТЕ РАБОТИЛИ ,НИТО ИМАТЕ ЖЕЛАНИЕ ЗА РАБОТА.......САМО ИМАТЕ ЖЕЛАНИЕ---- "ДА СЕ ВОДИТЕ НА РАБОТА"--ЗА ДА ВЗИМАТЕ ПАРИ ЗА ЗАПЛАТА!!!СТАВАТЕ САМО ЗА СТРОИТЕЛСТВОТО ЗА---ОБЩИ РАБОТНИЦИ, БЕТОНДЖИЙ , ЗИДАРИ, МАЗАЧИ , КОФРАЖИСТИ , И ......ДА ДЪРЖИТЕ ДРЪЖКАТА НА ХАСПЕЛА..!ЕДНО АБСОЛЮТНО НЕКАДЪРНО И НЕУКО ---"СОЦ-ПОКОЛЕНИЕ" ЖАДНИ САМО ЗА ГОЛЕМИ ЗАПЛАТИ!С ТАКИВА КАДРИ----НИЩО НЕ СЕ ПРАВИ ...КАМОЛИ "ИКОНОМИКА"!!!
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
За да се оправи положението в северна България трябва като в Италия да се основе Северна партия. Нещата при тях са обсолютно същите, но след като севера обяви,че ще се бори против силно развития юг и дори мисли за автономия почнаха да се оправят. Предлагам с цел изравняване живота между двете българии в южна да започнат да плащат данък и парите да се влагат на Север. Подобен данък действа над 20г. в Германия за изравняване развитиено между бившата ГДР и ГФР.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Северна България има уникална за нашите предели магастриала - Дунав, но трябва инвестиции в пристанищна инфраструктура и връзки север-юг, за съжаление, това не е проектирано при бай Тошо и сегашните не могат да го направят.
отговор Сигнализирай
58
Паваж
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
То пък едни магистрали в южна България, - една магистрала от край до край с две ленти. Ограничението за сметка на това е 140 км/ч, за да се трепят хората по-лесно.От Брюксел излизат 7 магистрали, в страната има общо 1750 км магистрали и 120 000 км пътища (!), територията е 30 000 кв км (една четвърт от България). Ние имаме 750 км магистрали, второстепенната мрежа е в лошо състояние.
отговор Сигнализирай
57
STOP NA ХЕМУС
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 16
Заради тежко вредни скенери и холограмни оръжия монтирани на милиони автомобили има исключително жестоки увреждания по тежко увредени от магистрали зони.Ако тръгнете от Пловдив към София ще видите активирани черни зони на Дракона /на смърта/ по дясните ленти.Режещи скенери маскирани като фарове/ вкл лазерни,лед и ксенонови / са увредили огромни обеми /видими са и от сателитни записи и снимки.Милиони декари важна земя ще бъдат трайно увредени . Новите скенери ще увредят огромни обеми въздух
отговор Сигнализирай
56
Йордан Иванов Геолог
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 18
Изграждането на МАгистрала Хемус след ябланица ще увреди жестоко БИосферната охрана на огромни региони до Северния полюс включително.Има два главни пътя които поемат отлично намаляващия пътен трафик в Северна България която е обезлюдена заради нагли престъпници менкани на власт след 1989 година.ПОраженията на околната среда ще бъдат много тежки за хиляди години ..Има специфични биосферни структури които не бива та се увреждат.
отговор Сигнализирай
55
Хората
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 15
Хоратааа, хората там не са стока...не познавам един от Враца свестен...*** народ...
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Щирлиц, къде ходиш...
отговор Сигнализирай
53
Щирлиц
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 8
Като пуснахте АМ Струма,селищата покрай нея да не би да процъфтяват!?Аман от боковщина.
отговор Сигнализирай