IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тъжно, но факт: Колите ни – средно на 20 г. Най-старите в ЕС са!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

159
🎈
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
На стара столична панелка и отива стар Опел , за толкова пари такова и качество , важното е матреяла да е щастлив ..........
отговор Сигнализирай
158
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Хаха 260 милиона нови автомобила за година....Колко некомпетентен трябва да е този които е написал тая глупост???Нямам думи
отговор Сигнализирай
157
Така де
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Те и пътищата ни са на средна възраст 30 години, така че тия коли само допълват пейзажа. За един западно европеец е по-евтино да си подари 20 годишната трошка на нашите авто-дилъри, отколкото да я свали от движение в държавата си и да я изхвърли. Сметището за коли се оказват изостаналите страни като нашата. Дрехите втора употреба също са навсякъде.
отговор Сигнализирай
156
r3v0lv3r
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
По-лесно е да се увеличават зоните отколкото да се оправи градския транспорт и да се направят паркинги. Така лесно се пълнят правилните джобове, а другото си е само разход.
отговор Сигнализирай
155
до 157
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 6
Казвам ти ,че вместо да си возиш 4 букви на 2 тона ламарина,може да го правиш на 2 гуми,на една ,на три с нещо с електродвигател,ама все още вие сте в пещерите.Човека иска да кара голяма ламарина,не иска да кара персонално мобилно средство.При положение ,че дори не загряваш за каква технология защо се обаждаш?
отговор Сигнализирай
154
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
В масовият случай колите по улиците са относително нови - до 10 годишни, по-рядко до 20 годишни, а над 20 годишните се срещат доста рядко по улиците, особено в София. Интересни биха били други статистики. Например, колко километра изминати с кола средно на човек се падат за година и колко километра с масов обществен транспорт. Аз си мисля, че по този показател изоставаме много от средното за ЕС, т.е. имаме в пъти по-малко километри изминат с кола, а също и с градски транспорт.
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Бъдещето е в индивидуалният транспорт, а не в масовия обществен транспорт, като само метрото може да направи изключение. Индивидуалният транспорт може да бъде личен и обществен - това за неразбралите.
отговор Сигнализирай
152
+++
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Интересна новина. Излиза, че ако аз съм регистрирал 10 коли, от които 6 коли ги изкарвам само за ГТП и те са на възраст 30 години, а останалите 4 са на средна възраст 5 години, то средната възраст на колите, които карам е 20 години. Толкова за тази "статистика". Брой регистрирани коли по възраст в България не носи полезна информация.
отговор Сигнализирай
151
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Колите в България са малко - даже в тази новина го пише. От друга страна колите които се движат по някакво време са много по-малко като процент от регистрираните коли, сравнено с средното за ЕС. За съжаление за това статистика няма, а това показва реалността. Примерно по едно и също време в България се движат 5% от регистрираните коли, а средно за ЕС този процент е примерно 10% или 20%, което праща България много по-назад по брой коли на човек от населението.
отговор Сигнализирай
150
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Нищо бе на политиците и олигарсите нали са нови! Обичам да ги "благославям" докато се возя в моята.
отговор Сигнализирай
Новини