IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тъжно, но факт: Колите ни – средно на 20 г. Най-старите в ЕС са!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

139
до 144
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Ти излизал ли си от БГ?Как да не се различава ,аз в Румъния кола на повече от 10 години рядко срещнах,рядко срещнах и премиуми ,но предполагам ,че едното е до доходи ,а второто до манталитет.Всичко в България е старо и амортизирано ,на 10 неща едно е ново и при това или най достъпно или най изпъкващо ,за контраст.Каквато ни държавата ,такива ни са и колите ,а те за България я водят ,не за държава София.
отговор Сигнализирай
138
АБВ
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Че колите в България са старички е неоспорим факт, но май истината е дотук. Според авторката в България трябва да се движат около 3,5 млн. коли, както и освен нови да има и на 30-40 г. за да е такава средната възраст. Нереално ми се вижда това. Реалното е , че има двайдетина годишни коли по пътищата , но в това няма нищо лошо. Да не си мислите, че в хората в по - богатите западни държави кара колите си до 5 г. и после ги продават? Ако е така , откъде си купихте вашата 12 г-на кола?
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Статистиката уж е вярна, но реално нещата са по съвсем друг начин и България не се различава от съседните държави по възраст на ДВИЖЕЩИТЕ се коли. Статистиката явно не отчита, че в България огромна част от колите над 20 години, на практика си стоят паркирани по дворове, гаражи или на улицата.
отговор Сигнализирай
136
seira
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
БЪЛГАРИЯ - АВТОМОБИЛНОТО ГРОБИЩЕ НА ЕВРОПА!
отговор Сигнализирай
135
77777
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Така статистика не се прави. Има ГТП, има засичане на километрите поне веднъж годишно, за новите коли на две години. Да направят статистика според изминатите километри. Тогава ще излезе, че примерно колите до 10 години са изминали 50% от изминатите километри, колите на 10-20 години са изминали 45% от изминатите километри и колите на над 20 години са изминали 5% от изминатите километри.
отговор Сигнализирай
134
123
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До foolСпециално з ахибирдите имапе една статия, където се обесняваше колко са "полезни" хибридите и как само докато ги произведат вече не излиза сметката за емисиите. Земи се поинтересувай малко. А и дълбоко се съмнявам, че караш хибрид.
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До КрайЕ, като не ти харесва си свободен да се върнеш на село и да хванеш мотиката. Препоръка от баш Пастира (да се "свети" името му)
отговор Сигнализирай
132
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Цялата транспортна криза може да се реши с едни електроскутери,водороден синтез и куп други хитринки.Въпроса винаги е бил как да се печели от нефта.Смятам ,че шумотевицата за дизела е опит да се повиши потреблението и цената.Много им бърка в джобовете ХДИ та с разход 3-4литра на 100.За Хибридите и електромобилите да не говорим.
отговор Сигнализирай
131
Край
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Когато бройките коли на 1000 души станат колкото на Румънците или Унгарците или Словаците ще се окаже че и средната възраст им е гаре -долу същата.Само дето тук държавата разрешава да се карат барутници.
отговор Сигнализирай
130
Край
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
*** не може да се сравнява по нищо с унгарец /словак/ латвиец па и румънец обаче има "кола". На бройка почти като германец го докарва.
отговор Сигнализирай
Новини