IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тъжно, но факт: Колите ни – средно на 20 г. Най-старите в ЕС са!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

119
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Не виждам в статистиката колко коли са с газови уредби, а в България това е масов случай при по-старите коли.
отговор Сигнализирай
118
до 110
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Гледам ,че имаш 2 минуса ,не им харесва истината дето всички я знаем много добре.Където са ни парите ,там са ни и колите.Стагнация ,затягаме колани и пестим.Иначе на този малък пазар,с пари от ЕС да не може да излезеш от стагнацията 10 години ,трябва доста некадърно да се управлява.В България нормални коли не се рекламират!Вие гледате ли рекламите ?На 10 реклами една само е за нормални коли ,всички останали са за" Премиум фул сайз " това е аномалия !
отговор Сигнализирай
117
+++
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
В България не може да се проведе смислен разговор на тема стари и нови коли, както и за коли с различни двигатели. Винаги в такива разговори се намират едни, които ги обезмислят с използването на истинноподобни думи или фрази, като: барутници, печки, "Бай-*** иска", бангии, "купуват САМО коли от автоморгите на Европа" и т.н.
отговор Сигнализирай
116
Хари
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Анонимен 117каквато културата тук, такава и на пътя, не са ви виновни колите. П.С. - имам две дипломи за магистър, мога да си позволя чисто нова кола, но ще си карам старата на 25г докато е изправна (явно съм ***).
отговор Сигнализирай
115
+++
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Принципно производството, експоатацията и унищожаването след време на колите с ел.двигатели е по-замърсяващо от това на колите с ДВГ, т.е. бензиновите и дизеловите. Холандците какво правят - изнасят голяма част от замърсяването извън Холандия в други държави, а при тях остава по-чистата част и някакви загубени псевдоеколози им викат браво за това, че тяхната мръсотия идва при нас.
отговор Сигнализирай
114
кочо
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Един математически въпрос, 510 коли на 1000 души, над 4 млн. коли регистриранр, значи грубо около 8 млн. души. Или нещо не пасва, или няма демографска криза.
отговор Сигнализирай
113
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Всеки, който твърди, че българина е *** или че народа е ***, не осъзнава, че това се отнася за него, а не за народа или за българите. Второ, в България колите са малко, но не се мисли за инфраструктура, а само се се презастроява на места, където отдаван изобщо не трябва повече да се строи. В България нещата са така, че масово хората, които имат някаква стара кола, която са спряли да ползват, не я продават, но колата продължава да се води в КАТ.
отговор Сигнализирай
112
Хари
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 117не знам как да ти отговоря щото съм избутал едва средното, вземи прочети малко и тогава коментирай, басове лови с който пожелаеш. Пак стигаме до момента с прoстацитe, защо трябва да обиждаш някой който не познаваш, дори и да съм в грешка това не ти дава право - но явно си някакъв висшист и може да си го позволиш - ***!!!
отговор Сигнализирай
111
Хари
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
също така това че колата е на 20+ години не означава че замърсява повече от нова кола с откраднат катализатор например. Сметенете колко замърсява бензинов мотор или такава с газова/метанова уредба (говоря за обслужван и поддържан автомобил), после пишете статийки. Това никъде не се смята нали? И в Румъния почти не се кара на газ - по евтино е но на някой не му е удобно да караш с по-евтино гориво? Защо? :D и тук да стане така идеално
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
До ХариАбе Харчооо ама много си *** беее.Бас ловя, че едвам си избутал средното.Не се прави на умен защото всичко написано от теб е брутална тъпня!
отговор Сигнализирай
Новини