IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак на дневен ред: Концесията на Летище София


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
мехуро
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
А едни дългове, на един авиопревозвач към летището? Тях какво ги правим? Че даже не можем да им споменем името в тоя сайт, понеже го цензурират :)
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Не концесия,съкращения на пиявиците трябва.шуробаджанащина.
отговор Сигнализирай
19
Слав
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Първо да дадем парламента на концесия. Виде се близо 30 години тея вътре не действат нито законосъобразно нито целе-съобразно. В резултат държавата е на минус.. икономически, геополитически, качествена популация. Да си вземем политици под наем..
отговор Сигнализирай
18
ИКАР
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Вижте какви " корифей " управляват летището сега !!!!! Изп. директор - възпитаник на ВИФ и НСО , Борд на директорите - бившата любовница на московски и една друга *** ...Директорите на дирекции - от кол и въже ....НИТО ЕДИН КОЙТО ИМА И МАЛКО ПОНЯТИЕ ОТ УПРАВЛЕНИЕ НА ЛЕТИЩЕ !!!!!
отговор Сигнализирай
17
Експерт
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
До АХЕДържавата няма визия и опит да управлява летище. Необходими са инвестиции и развитие на световно ниво. За момента летище София изостава по всеки един параметър от своите съседки и концесионер е повече от необходим. Крайно време беше да се вземе това решение...
отговор Сигнализирай
16
Летище експерт
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Със сегашната инфраструктура летище София не може да се справи с нарастващия трафик и инвестиции в разширение на терминала са плачещо необходими...нещо, което държавата като стопанин не може да извърши. Да не говорим, че концесионерите разширяват и маршрутните връзки. Ако не сте запознати World Bank правиха концесията и когато летището ни стане на световно ниво..ще се хвалите с него...
отговор Сигнализирай
15
Летище експерт
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Летищата по целия свят се оперират под формата на концесии. В случая държата ще получава годишна такса и процент от оборота от концесионера - тази сума със сигурност надвиша текущия принос на летището в държавния бюджет. Струва си да спомена и че собствеността на летището през тези 30 или 35 години остава на държавата.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Мама им крадлива и ГЕРБерасти мръсни
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
И аз щях да пиша същото, като чичо Гошо - ГЕРБ усещат, че народа вече не ги търпи и крадат като за последно, вкл. и с тази концесия.
отговор Сигнализирай
12
(-_-)
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Концесии, приватизации или аренди разни - всичкото е пладнешки обир. Предприятия, построени с държавна пара се отдават на печалбари срещу определен процент.. Като искат да инвестират защо не си построят сами инфраструктура, ами ще експлоатират готови сгради и съоръжения? Пиявици
отговор Сигнализирай